Team GO (PRS)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Team GO (PRS)
|
Borttagen
|
En rödhårig kille med blåa ögon öppnade dörren & såg mot trillingarna misstänksamt.
" vad vill ni ?... Vilka är ni? " Frågade killen misstänksamt.
3 maj, 2015 09:32
|
|
Borttagen
|
Tim började tänka hur de skulle förklara det här så det inte lät fel.
" Är någon av era föräldrar hemma? " frågade Tim. Han hoppades att någon av dom kände igen dom.
3 maj, 2015 09:34
|
|
Borttagen
|
Killen studerade trillingarna.
" föräldrar nej men min farbror är hemma" sa Kilen & lutade sig mot dörrkanten.
3 maj, 2015 09:37
|
|
Borttagen
|
" Em kan vi få prata med din farbror ? " frågade Tim och såg på killen. Han vart nu lite förvirrad.
3 maj, 2015 09:38
|
|
Borttagen
|
Kilen tänkte en stund.
" visst men ni får följa med mig då farbror inte är i något skick att gå" sa Kilen allvarligt & började gå in. Theo kände sig osäker men följde med killen.
3 maj, 2015 09:41
|
|
Borttagen
|
Tim och Tom gick osäkra in de såg sig omkring. Tom såg ett foto på tre nyfödda barn han studerade fotot lite.
3 maj, 2015 09:43
|
|
Borttagen
|
" mit namn är Tristan föresten... Vad heter ni?" Frågade Killen & såg lite snabbt mot trillingarna.
3 maj, 2015 09:45
|
|
Borttagen
|
" Jag heter Tim " sa Tim
" Heter Tom " sa Tom.
" Och den tredje heter Theo " sa Tim och nickade mot Theo.
3 maj, 2015 09:46
|
|
Borttagen
|
" åh okej så ni heter..." Tristan avslutade inte sin mening utan stannade till. Han började att mumla något.
" um är du okej?" Frågade Theo oroligt.
" jadå ... Allt är bra.. Bara bra" sa Tristan & började att gå igen. Theo kände sig förvirrad.
3 maj, 2015 09:50
|
|
Borttagen
|
Tom och Tim såg osäkert på varandra och såg sen på Tristan.
" Något fel? " frågade Tom osäkert medans han och Tim gick efter honom.
3 maj, 2015 09:52
|
Du får inte svara på den här tråden.