Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
|
Borttagen
|
Jag log igen.
"Du har förstås redan en ny."
-Wee-
Jag höll på att explodera av ilska.
15 nov, 2013 19:04
|
|
Borttagen
|
Jag skrattade lite.
"Hur visste du det?"
15 nov, 2013 19:05
|
|
Borttagen
|
-Jenna-
"Ingen kan vara singel när man är så där snygg som du är."
15 nov, 2013 19:08
|
|
Borttagen
|
Jag skrattade.
Jag saknade henne faktiskt mycket men ansträngde mig för att försöka dölja det för Wii.
15 nov, 2013 19:11
|
|
Borttagen
|
Jag skrattade också lite.
"Så vem är din romantiska tjej då? Man blir ju nyfiken!"
15 nov, 2013 19:15
|
|
Borttagen
|
Jag tystnade.
Jag försökte blockera mitt sinne för Wii.
15 nov, 2013 19:16
|
|
Borttagen
|
"Hallå?" Frågade jag försiktigt och skakade handen framför hans frånvarande ansikte.
15 nov, 2013 19:17
|
|
Borttagen
|
15 nov, 2013 19:18
|
|
Borttagen
|
15 nov, 2013 19:46
|
|
Borttagen
|
"Hon heter Wii"
Mumlade jag.
Varför kunde jag inte bara ta tillbaka Jenna...
15 nov, 2013 19:48
|
Du får inte svara på den här tråden.