Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.

1 2 3 ... 122 123 124 ... 138 139 140
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag log igen.
"Du har förstås redan en ny."

-Wee-
Jag höll på att explodera av ilska.

15 nov, 2013 19:04

Borttagen

Avatar


Jag skrattade lite.
"Hur visste du det?"

15 nov, 2013 19:05

Borttagen

Avatar


-Jenna-

"Ingen kan vara singel när man är så där snygg som du är."

15 nov, 2013 19:08

Borttagen

Avatar


Jag skrattade.
Jag saknade henne faktiskt mycket men ansträngde mig för att försöka dölja det för Wii.

15 nov, 2013 19:11

Borttagen

Avatar


Jag skrattade också lite.
"Så vem är din romantiska tjej då? Man blir ju nyfiken!"

15 nov, 2013 19:15

Borttagen

Avatar


Jag tystnade.
Jag försökte blockera mitt sinne för Wii.

15 nov, 2013 19:16

Borttagen

Avatar


"Hallå?" Frågade jag försiktigt och skakade handen framför hans frånvarande ansikte.

15 nov, 2013 19:17

Borttagen

Avatar


Jag ryckte till.
"Va?"

15 nov, 2013 19:18

Borttagen

Avatar


"Vem är din tjej?"

15 nov, 2013 19:46

Borttagen

Avatar


"Hon heter Wii"
Mumlade jag.
Varför kunde jag inte bara ta tillbaka Jenna...

15 nov, 2013 19:48

1 2 3 ... 122 123 124 ... 138 139 140

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.

Du får inte svara på den här tråden.