Barnie och coolingen, prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Barnie och coolingen, prs
|
Borttagen
|
Jag ler lite roat, men Corbelia tar det på fullt allvar.
- NE-EEJ!!! HAN HAR RUNDA GLASÖGON!!
11 dec, 2013 23:53
|
|
Borttagen
|
Jag skrattar åt henne.
"JAg skämtade ju, och nej det var halvmånsformade, kolla", jag drar upp ett chokladgrodekort ur fickan.
11 dec, 2013 23:55
|
|
Borttagen
|
- JAG SA JU DET!! utbrister jag högt. Jag rodnar ute när några killar från Ravenclaw ser undrande på mig.
12 dec, 2013 00:01
|
|
Borttagen
|
Jag kramar om Cornelia bakifrån.
"Det är lugnt vännen", hon låtsas bli upprörd och jag ler igen.
"Men vet du vem som hade runda glasögon?", säger jag med en bebisröst för att reta henne.
12 dec, 2013 00:06
|
|
Borttagen
|
Jag skrattar åt Cornelia, som öekar finger åt Brian.
- Där fick du!! Säger jag småelakt och lägger en hand på Brians axel. Jag kommer snabbt på mig själv och tar bort handen. Jag vänder bort huvudet så att han inte ska se att jag rodnar.
12 dec, 2013 00:20
|
|
Borttagen
|
"Så du vet vem? Duuuuktig", säger jag och struntar helt i hennes finger innan. Sen släpper jag taget om henne och sätter mig vid bordet.
12 dec, 2013 00:22
|
|
Borttagen
|
Alla i salen tystnar när de nya eleverna kommer in.
12 dec, 2013 00:23
|
|
Borttagen
|
JAg ler när de tågar in.
"är de inte rysligt korta?", frågar Ted men båda jag och Cornelia slår till honom.
"Jag tycker det", muttrar han.
12 dec, 2013 00:26
|
|
Borttagen
|
Jag fnissar åt mina vänner och lyssnar sedan på hattens sång.
12 dec, 2013 00:33
|
|
Borttagen
|
Hatten börjar kasta in fol i olika elevhem och jag lyssnar halft. Egentligen är mina tankar någon helt annan stans… Hos en viss perosn..
12 dec, 2013 00:39
|
Du får inte svara på den här tråden.