PRS(Dragon Fantasy)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS(Dragon Fantasy)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jessica Tonks
Elev |
Nalel tog en filt och la den över Meira. "Han kommer inte tillbaka, varför skulle han? Och vad skulle han ha för nytt av den informationen?". Hon satte sig vid henne.
22 okt, 2013 08:41 |
|
Vildvittra
Elev |
"Sin son, vill träffa honom." sa Meira, vad visste hon. Men hon log lite Nalel var inte arg och hon försökte återfå värmen.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 22 okt, 2013 08:48 |
|
Jessica Tonks
Elev |
"Jag kan vägra låta honom träffa Ian" sa Nalel allvarligt. Hon skulle nog ha byn på sin sida då också.
"Hej mamma" hörde Ian sedan från dörren och han kom intassande och satte sig i Meiras knä.
22 okt, 2013 09:04 |
|
Vildvittra
Elev |
Meira nickade och log åt pojken som kom och satte sig frivilligt i hennes knä. På något vis kändes det varmt och gott, ibland önskade hon själv att hon hade ett barn, en familj.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 22 okt, 2013 09:48 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Nalel log. "Godmorgon min lilla ängel". Hon reste sig. "Det finns frukost". Hon tog sig in till köket där hon gjort bröd och blåbärssylt.
22 okt, 2013 10:35 |
|
Vildvittra
Elev |
Ian klättrade upp på Meiras rygg då de tog sig till köket. "Det luktar gott." log Meira och med blåbärssylt med. Nalels mat hade fått henne att inte se så förfärligt mager ut längre.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 22 okt, 2013 11:00 |
|
Jessica Tonks
Elev |
22 okt, 2013 11:17 |
|
Vildvittra
Elev |
Meira satte Ian ner på stolen och tog sig för av maten, detta var gott och hon var hungrig.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 22 okt, 2013 11:50 |
|
Jessica Tonks
Elev |
22 okt, 2013 12:34 |
|
Vildvittra
Elev |
"Ska du gå själv?" sa Meira och rynkade på pannan, hon var överbeskyddande men rädd om sin vän.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 22 okt, 2013 12:36 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen