Dumbledores Armé Sthlm
Forum > Off Topic > Klubbar > Dumbledores Armé Sthlm
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
16 sep, 2012 16:51 |
|
M00NSTER
Elev |
Vi får se hur det blir! Jag kanske inte kommer kunna vara med eftersom jag har lite fullt upp men jag tycker att ni ska ha en träff ändå! ^^
Oj oj utklädningstävlingen slutar idag! :o
16 sep, 2012 16:53 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ja, gör det! LauraTree Jaaaa!! Jag hoppas, hoppas, HOPPAS att jag kan då!! Ska kanske försöka få med mig dillen99 då också M00NSTER: Åh, vad synd...Hoppas du kan 16 sep, 2012 16:55 |
|
Miss_Green
Elev |
För mig blir det nog bäst med helgen efter den som kommer. Då hinner man planera. För annars jag nig inte ;; ![]()
16 sep, 2012 17:38
Detta inlägg ändrades senast 2012-09-16 kl. 19:14
|
|
M00NSTER
Elev |
16 sep, 2012 17:50 |
|
Miss_Green
Elev |
16 sep, 2012 18:42 |
|
LauraTree
Elev |
16 sep, 2012 19:02 |
|
ailiiin
Elev |
Kan vi inte ha nästa helg, det behöver ju inte va något stort, för ska till Dublin nästnästa helg
Skulle va kul att va med ^^ LauraTree, vi missade ju varandra på mässan skulle va askul att träffa dig nån gång iaf, heh 16 sep, 2012 19:22 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av ailiiin: Ja, vi måste träffas! Kan vi inte ha nästa helg, det behöver ju inte va något stort, för ska till Dublin nästnästa helg Skulle va kul att va med ^^ LauraTree, vi missade ju varandra på mässan skulle va askul att träffa dig nån gång iaf, heh Jag kan ha sett dig på mässan, men var inte säker och vågade inte fråga...xD 16 sep, 2012 19:24 |
|
ailiiin
Elev |
Skrivet av LauraTree: Skrivet av ailiiin: Ja, vi måste träffas! Kan vi inte ha nästa helg, det behöver ju inte va något stort, för ska till Dublin nästnästa helg Skulle va kul att va med ^^ LauraTree, vi missade ju varandra på mässan skulle va askul att träffa dig nån gång iaf, heh Jag kan ha sett dig på mässan, men var inte säker och vågade inte fråga...xD Hahah har ingen aning om hur du ser ut så haha Meeen, snart ska vi iaf träffas bestämde jag nu 16 sep, 2012 19:25 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen