The PJO/HoO Side
Forum > Off Topic > Klubbar > The PJO/HoO Side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
yey
22 aug, 2012 16:12 |
|
Ginny!!!!
Elev |
22 aug, 2012 16:13 |
|
Borttagen
|
ehhmm don't know jag är alldeles för upptagen med att gruva mig för att det är sista sommarlovs dagen
dd? 22 aug, 2012 16:16 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Skrivet av Borttagen: Min första skoldag var idag, vi började 09.00 och slutade direkt efter lunch ehhmm don't know jag är alldeles för upptagen med att gruva mig för att det är sista sommarlovs dagen dd? ![]()
22 aug, 2012 16:38 |
|
Borttagen
|
Hahahahahaha nej ska försöka att inte göra en Jackson haha
Vi börjar kl. 10.00 imorgon och jag har världens bästa klass men jag har ändå ångest men tack 22 aug, 2012 16:40 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Skrivet av Borttagen: XD Okai Hahahahahaha nej ska försöka att inte göra en Jackson haha Vi börjar kl. 10.00 imorgon och jag har världens bästa klass men jag har ändå ångest men tack Då kör vi en fråga då! En rätt-eller-fel fråga Hur gammal var Percy när Grover hittade honom och tog honom till Camp Half-Blood? 1. 15 X. 17 2. 12 ![]()
22 aug, 2012 16:44 |
|
Borttagen
|
12 år
22 aug, 2012 16:49 |
|
Majis
Elev |
Inget nytt precis, men... Haha... Detta är fånigt, men i alla fall!
Jag tyckte det lät lite roligt för det är inte alltid Hades kopplas till det snälla, lugna och så vidare som frid... Liksom om man tittaar på Disneys version är han ju den elaka när egentligen det ska vara Herkules mamam och Hera, men där är ju Hera mamman och... Ja... Men om man tittar på den HAdes så passar kanske inte hans namn in där "friden" ska vara xD Så jag tyckte dte var lite roligt, men jag har långsökt humor Men dom tänkte väl att han ta hand om de döda typ så då får de frid efter livet, men ja... Det blev mer komiskt om man tänkte på Disneys Hades xD Haha! Men förresten, visst är den filmen bra? Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 22 aug, 2012 17:13 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Skrivet av Majis: Inget nytt precis, men... Haha... Detta är fånigt, men i alla fall! Jag tyckte det lät lite roligt för det är inte alltid Hades kopplas till det snälla, lugna och så vidare som frid... Liksom om man tittaar på Disneys version är han ju den elaka när egentligen det ska vara Herkules mamam och Hera, men där är ju Hera mamman och... Ja... Men om man tittar på den HAdes så passar kanske inte hans namn in där "friden" ska vara xD Så jag tyckte dte var lite roligt, men jag har långsökt humor Men dom tänkte väl att han ta hand om de döda typ så då får de frid efter livet, men ja... Det blev mer komiskt om man tänkte på Disneys Hades xD Haha! Men förresten, visst är den filmen bra? Haha jag såg på Disneys Herkuleus bara för några dar sen xD Jag tänkte verkligen på att Hera var mamman, vilket skrämde mig rejält för hon var...inte alls som jag föreställt mig i verkligheten typ xD
22 aug, 2012 17:16 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Jessica Tonks: Skrivet av Majis: Inget nytt precis, men... Haha... Detta är fånigt, men i alla fall! Jag tyckte det lät lite roligt för det är inte alltid Hades kopplas till det snälla, lugna och så vidare som frid... Liksom om man tittaar på Disneys version är han ju den elaka när egentligen det ska vara Herkules mamam och Hera, men där är ju Hera mamman och... Ja... Men om man tittar på den HAdes så passar kanske inte hans namn in där "friden" ska vara xD Så jag tyckte dte var lite roligt, men jag har långsökt humor Men dom tänkte väl att han ta hand om de döda typ så då får de frid efter livet, men ja... Det blev mer komiskt om man tänkte på Disneys Hades xD Haha! Men förresten, visst är den filmen bra? Haha jag såg på Disneys Herkuleus bara för några dar sen xD Jag tänkte verkligen på att Hera var mamman, vilket skrämde mig rejält för hon var...inte alls som jag föreställt mig i verkligheten typ xD Haha förstår dig Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 22 aug, 2012 17:35 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen