The flum side
Forum > Off Topic > Klubbar > The flum side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
21 feb, 2012 13:16 |
|
Borttagen
|
tack ^^
21 feb, 2012 13:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lills: Skrivet av Borttagen: jag hetter linn luna amanda och glasögonen fick jag i jul klapp men jag kan länka en afär som säljerdom med http://www.kaboodle.com/shop/z/z/luna-lovegood?q=luna+lovegood&st=item&section= du får kolla dom som säljer dom biligast där Jaha okej, är det okej om jag kallar dig Linn? Heter du Luna på riktigt? Coolt, jag har alltid gillat det namnet! ^^ Skrivet av Borttagen: ja du får kalla mej linn och mit andra namn är luna Då är det två Linn här! Jag är Jennica föresten! Men du kan kalla mig Jenny! 21 feb, 2012 13:24 |
|
Borttagen
|
från You can't spell "Voldemort" without "love" avInspiredPsycho jag har gjort den i paint21 feb, 2012 13:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: från You can't spell "Voldemort" without "love" avInspiredPsycho jag har gjort den i paint oh my god, vad sött! XD 21 feb, 2012 13:30 |
|
Borttagen
|
21 feb, 2012 13:32 |
|
Borttagen
|
Yup c:
21 feb, 2012 13:33 |
|
Borttagen
|
21 feb, 2012 13:36 |
|
Borttagen
|
Sen när har Voldemort kostym?
21 feb, 2012 13:49 |
|
Borttagen
|
^ han har ju haft kostym i en HP film, i Harrys "flashback"-liknande tillstånd
21 feb, 2012 13:50 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen