@ Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Twix
Elev |
Nu hänger jag inte riktigt med, vad budar alla på? xD
18 jan, 2012 21:10 |
|
9te
Elev |
Skrivet av Twix: Skrivet av 9te: Jag vill ha Parvati också och jag kan betala 20 galleoner Mer än 20 g vill jag i alla fall ha! EDIT; ^ Okej, varsågod Får jag henne för 20?? "Tuta och kör Ernie!"
18 jan, 2012 21:10 |
|
Borttagen
|
Bästa Bud Alice... 6 G
18 jan, 2012 21:11 |
|
9te
Elev |
Skrivet av Twix: Nu hänger jag inte riktigt med, vad budar alla på? xD en morgana av Allebasi_reserv "Tuta och kör Ernie!"
18 jan, 2012 21:12 |
|
Twix
Elev |
Skrivet av 9te: Skrivet av Twix: Skrivet av 9te: Jag vill ha Parvati också och jag kan betala 20 galleoner Mer än 20 g vill jag i alla fall ha! EDIT; ^ Okej, varsågod Får jag henne för 20?? Skrev ju precis att jag ville ha mer än 20 Skrivet av 9te: Skrivet av Twix: Nu hänger jag inte riktigt med, vad budar alla på? xD en morgana av Allebasi_reserv Jaha, är det något speciellt med Morgana? 18 jan, 2012 21:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Twix: Skrivet av 9te: Skrivet av Twix: Skrivet av 9te: Jag vill ha Parvati också och jag kan betala 20 galleoner Mer än 20 g vill jag i alla fall ha! EDIT; ^ Okej, varsågod Får jag henne för 20?? Skrev ju precis att jag ville ha mer än 20 Skrivet av 9te: Skrivet av Twix: Nu hänger jag inte riktigt med, vad budar alla på? xD en morgana av Allebasi_reserv Jaha, är det något speciellt med Morgana? nej jag började med 1 g 18 jan, 2012 21:14 |
|
Borttagen
|
Jag håller alltid utkik efter halsdukar till mina stackars frysande snögubbar, kom ihåg det!
18 jan, 2012 21:14 |
|
9te
Elev |
Skrivet av Twix: Skrivet av 9te: Skrivet av Twix: Skrivet av 9te: Jag vill ha Parvati också och jag kan betala 20 galleoner Mer än 20 g vill jag i alla fall ha! EDIT; ^ Okej, varsågod Får jag henne för 20?? Skrev ju precis att jag ville ha mer än 20 Skrivet av 9te: Skrivet av Twix: Nu hänger jag inte riktigt med, vad budar alla på? xD en morgana av Allebasi_reserv Jaha, är det något speciellt med Morgana? 25 G går det bra "Tuta och kör Ernie!"
18 jan, 2012 21:15 |
|
Alice...
Elev |
18 jan, 2012 21:15 |
|
Twix
Elev |
9te: Nja, betalade liksom 40 g för henne
18 jan, 2012 21:16 |
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen