The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Minidjuret
Elev |
^
Ja...Fick göra om allt. Hatar att bli stressad när folk säger "Är du inte klar än?" Detta ska vara kul, inte stressande... 31 dec, 2011 00:27 |
|
Knizzlare
Elev |
31 dec, 2011 00:28 |
|
Minidjuret
Elev |
^
Hurså? ^^ 31 dec, 2011 00:38 |
|
Anapneo
Elev |
MAY I KILL HER IF SHE DOESN'T JOIN THE DARK SIDE?! PLEEEEEASE *visar galna bellatrix-ögon*
MWIHIHIHIHIHIHI okej jag dödar mitt finger.. eller inte
31 dec, 2011 01:03
Detta inlägg ändrades senast 2011-12-31 kl. 01:10
|
|
Minidjuret
Elev |
^
Jag tycker hon är snäll, tycker inte att vi ska döda folk^¨ 31 dec, 2011 01:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Anapneo: MAY I KILL HER IF SHE DOESN'T JOIN THE DARK SIDE?! PLEEEEEASE *visar galna bellatrix-ögon* nej gör inte det. 31 dec, 2011 01:04 |
|
Anapneo
Elev |
31 dec, 2011 01:05 |
|
Minidjuret
Elev |
^
Bara inte min, den är fin ju^^ 31 dec, 2011 01:06 |
|
Anapneo
Elev |
31 dec, 2011 01:07 |
|
Minidjuret
Elev |
^
Nej, din egen 31 dec, 2011 01:08 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen