@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Min datormus börjar helt random sluta fungera hela tiden, och sedan (efter betydligt längre tid) börja fungera igen? tardis lekte med min datormus för jättelängesen, så nu lever jag på touch-paden på min laptop!
4 maj, 2013 19:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Pixie: Det var ju inte så bra xDSkrivet av Borttagen: Min datormus börjar helt random sluta fungera hela tiden, och sedan (efter betydligt längre tid) börja fungera igen? tardis lekte med min datormus för jättelängesen, så nu lever jag på touch-paden på min laptop! 4 maj, 2013 19:21 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Pixie: Det var ju inte så bra xD Skrivet av Borttagen: Min datormus börjar helt random sluta fungera hela tiden, och sedan (efter betydligt längre tid) börja fungera igen? tardis lekte med min datormus för jättelängesen, så nu lever jag på touch-paden på min laptop! haha nä, men lite kul att just hon lekte med den, eftersom hon är en katt! jag ser hellre en trasig datormus på golvet än en riktig död mus!
4 maj, 2013 19:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Pixie: Haha jag skulle inte heller vilja ha en död mus på golvetSkrivet av Borttagen: Skrivet av Pixie: Det var ju inte så bra xD Skrivet av Borttagen: Min datormus börjar helt random sluta fungera hela tiden, och sedan (efter betydligt längre tid) börja fungera igen? tardis lekte med min datormus för jättelängesen, så nu lever jag på touch-paden på min laptop! haha nä, men lite kul att just hon lekte med den, eftersom hon är en katt! jag ser hellre en trasig datormus på golvet än en riktig död mus! 4 maj, 2013 19:28 |
|
Pixie
Elev |
sanna1324567 nej usch! men det har hänt mig flera gånger, och i vintras trampade jag på en tardis hade fångat. klockan sex på morgonen. haha gud vad jag skrek
4 maj, 2013 19:30 |
|
Hedwig00
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Hedwig00: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Hedwig00: Jo, men vi har ändå skola för vi har längre höstlov än de vanliga skolorna (jag går i en staner skola). Så bara för det går ni i skola på lördagar? En vecka, men vi har också andra lov som är längre! Här i Sverige är typ allas höstlov en vecka. Vårt jullov är också längre Ħɛ∂ωιɢ00 4 maj, 2013 19:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Pixie: Usch D:sanna1324567 nej usch! men det har hänt mig flera gånger, och i vintras trampade jag på en tardis hade fångat. klockan sex på morgonen. haha gud vad jag skrek 4 maj, 2013 19:34 |
|
Borttagen
|
Såg precis filmen LOL. Den var jättebra
4 maj, 2013 19:35 |
|
Solkatten
Elev |
Den första katten vi fick (vi har kvar henne nu) fick vi gratis. ^^ "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 maj, 2013 19:37 |
|
Ginny00
Elev |
Världens. tråkigaste. kväll.
jag har huvudvärk, ångest, och mamma är typ sur för mig för att jag inte ville äta en av de muffins jag bakade. 4 maj, 2013 19:43 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen