@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Charlie Chaplin var en gång med i en Charlie Chaplins look-a-like tävling och kom trea. HAHA.
Elvis hade en tvillingbror som hette Jesse. Han dog vid födseln. Astrid Lindgren var med i en av filmerna till hennes berättelser (Emil i Lönneberga). What?! Vem spelade hon?! Ugglor är de enda djuren som kan se färgen blå. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 maj, 2013 18:49 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Övertrött, IBS-förstörd mage, berg av studier, stress över allt som skall hinnas med närmsta tre veckorna.. klart som tusan att jag vill kollapsa till fina bilder och videos likt detta.
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 4 maj, 2013 18:55 |
|
Solkatten
Elev |
Jeanne Calment som dog 1997 blev 122 år.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 maj, 2013 18:58 |
|
LunaLovegood1
Elev |
4 maj, 2013 18:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kintsugi: May the fourth be with you och min drake, Hoshi Sato har dött efter 118 dagar. GRYM DRAKE! Vill minnas att Bikki blev 114 och Matsumoto blev 110... men det där skall jag ha halvt oklart hahaha (står i något dokument någonstans) Men eeeeh... vad skall jag göra med 66 liter drakblod? Vad får man av drakhandlaren? Vad får man av drakblodssamlare på mugglis? Känns konstigt att inte ha en drake, tänker inte skaffa någon ny innan 2 månaders seglats Om du går till drakhandlaren så säger han vad han vill ha för ditt drakblod. Annars kan du alltid sälja det på marknaden, men där säljs det lite svårare. 4 maj, 2013 18:59 |
|
Obliviate_
Elev |
Så. Jag bestämde mig för att åka och handla. Allt gick bra. Kommer hem från affären. Kliver ur bilen. Mobilen ramlar ur fickan och ner i asfalten och glider in under bilen. Efter lite fipplande får jag fram mobilen som överlevt fallet utan att gå sönder. Yey. För att inte upprepa samma misstag igen lägger jag då mobilen i en av dom fem kassarna jag har med mig hem från affären. När jag sedan kommer in packar jag ur kassarna. Och just kassen jag har lagt ner min mobil i var tydligen även den jag hade lagt köttet jag köpt i. Köttförpackningen hade läckt. Så mobilen var dränkt i blod. Så nu har jag en fortfarande fullt fungerande, men väldigt illaluktnade mobil.
Dags o köpa ny mobil kanske... 4 maj, 2013 19:01 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kintsugi: May the fourth be with you och min drake, Hoshi Sato har dött efter 118 dagar. GRYM DRAKE! Vill minnas att Bikki blev 114 och Matsumoto blev 110... men det där skall jag ha halvt oklart hahaha (står i något dokument någonstans) Men eeeeh... vad skall jag göra med 66 liter drakblod? Vad får man av drakhandlaren? Vad får man av drakblodssamlare på mugglis? Känns konstigt att inte ha en drake, tänker inte skaffa någon ny innan 2 månaders seglats Om du går till drakhandlaren så säger han vad han vill ha för ditt drakblod. Annars kan du alltid sälja det på marknaden, men där säljs det lite svårare. haha I know men gubbtoken var inte inne och jag tänkte att någon kanske hade koll ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 4 maj, 2013 19:06 |
|
M4L13
Elev |
4 maj, 2013 19:07 |
|
Pixie
Elev |
4 maj, 2013 19:09 |
|
Borttagen
|
Min datormus börjar helt random sluta fungera hela tiden, och sedan (efter betydligt längre tid) börja fungera igen?
4 maj, 2013 19:15 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen