@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood1: Skicka en uggla till mig, då? 8Di wanna roll (a) dududu dududu du du 4 maj, 2013 18:14 |
|
joel9324
Elev |
4 maj, 2013 18:18 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Skrivet av joel9324: Åh vad awesome ikväll ska jag se iron man 2 med mamma har lärt henne att titta på filmerna yey scoore ![]()
4 maj, 2013 18:19 |
|
Solkatten
Elev |
Har lyssnat på McFly hela dagen. De är så bra!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 maj, 2013 18:28 |
|
Kintsugi
Prefekt |
May the fourth be with you och min drake, Hoshi Sato har dött efter 118 dagar. GRYM DRAKE! Vill minnas att Bikki blev 114 och Matsumoto blev 110... men det där skall jag ha halvt oklart hahaha (står i något dokument någonstans)
Men eeeeh... vad skall jag göra med 66 liter drakblod? Vad får man av drakhandlaren? Vad får man av drakblodssamlare på mugglis? Känns konstigt att inte ha en drake, tänker inte skaffa någon ny innan 2 månaders seglats ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 4 maj, 2013 18:31
Detta inlägg ändrades senast 2013-05- 4 kl. 18:38
|
|
Almson
Elev |
4 maj, 2013 18:35 |
|
Solkatten
Elev |
Vet ni andra forum där man kan skriva berättelser, rollspela samt snacka om annat? :3
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 maj, 2013 18:45 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Sitter och halvt gör ett svenska-arbete på en lördag...
4 maj, 2013 18:48 |
|
Ginny00
Elev |
Det blåser ute, jag håller på att få huvudvärk, får ångest över att jag bara sitter still och kommer inte på något bra att göra.
Party hard. 4 maj, 2013 18:48 |
|
Pixie
Elev |
jag tog ner mina gardiner för jag tänkte byta
men nu har jag inga gardiner uppe, mitt rum är så livlöst utan gardiner ugh
4 maj, 2013 18:48 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen