Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 12289 12290 12291 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
EMELESEL
Elev

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Hedwig00:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Hedwig00:
Skrivet av EMELESEL:
Skrivet av Hedwig00:
skola imorgon!

Det är väl lördag imorgon? o.o

Jo, men vi har ändå skola för vi har längre höstlov än de vanliga skolorna (jag går i en staner skola).

Så bara för det går ni i skola på lördagar? Wtf. Hur långt höstlov har ni då?

En vecka, men vi har också andra lov som är längre!

Här i Sverige är typ allas höstlov en vecka. Men du bor ju i Finland och era "påsk/höstlov" är ju typ bara två dagar...

asså vi går ju inte i skola på lördagar! men ibland har vi en skoldag någon lördag (inte närapå varje)

Alltså det är jättesnällt att jag får meddelanden, men snälla? c:

4 maj, 2013 11:01

Borttagen

Avatar


nu har jag varit och sovit över hos Verro_Luna och hennes syster

vi har ätit glass och choklad, promenerat, varit på husjakt, spelat bil-bingo på vägen hem, sjungit the cup song, spelat lite schack och ritat gubbar.

4 maj, 2013 11:26

Luna Chang
Elev

Avatar


Ida och Agnes skulle få glass för att jag och Olle fick igår.
Olle är 5 och får som han vill så han fick en idag också.
Men jag då? Jag vill också ha glass, men nä.

DESSUTOM duger det att köpa till idas kompis men inte mig. FU dad.

Hej

4 maj, 2013 11:33

Detta inlägg ändrades senast 2013-05- 4 kl. 11:37
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


Skrivet av M4L13:
skicka nyss en fråga på ask.fm och blev fundersam om jag skickade anonymt GODDAMMIT TÄNK OM JAG INTE GJORDE DET FML

åh gud, vem var det till?

4 maj, 2013 11:34

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Nu ska jag bara sätta upp tavlor och sedan är mitt nya rum klart! Igår jobbade jag långt in på natten för att hinna packa upp allt och ställa ut det, men det var helt klart värt det.
Fick en sådan hemma kännsla när jag vaknade imorse.

Visa en bild på det? (Det finns en särskild tråd för det)

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

4 maj, 2013 11:35

dillen99
Elev

Avatar


Jag älskar glass! jag och luna99 åt det igår när hon va hos mig!
Kommer du ihåg; Stenblocke och Repan?

Man mikham to ra dar aghosh giram <3

4 maj, 2013 11:39

Borttagen

Avatar


Skrivet av M4L13:
sluta fråga mig saker din anonyma bajskorv på ask :C


Vänta nu.. "Din anonyma bajskorv på ask"
..

(?)
Där var ett uttryck jag aldrig hört förr.

4 maj, 2013 11:48

Luna Chang
Elev

Avatar

+1


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fd24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net%2Fphoto%2FaM238G6_460s.jpg
Tha nya fällkniven

Hej

4 maj, 2013 12:06

dillen99
Elev

Avatar


ÅÅ Jag hatar att åka buss på mornarna! Det är ju för tusan 1 timmes åktur!

Man mikham to ra dar aghosh giram <3

4 maj, 2013 12:11

Pixie
Elev

Avatar


NU SKA JAG STÄDA
HERE IS THE CLEANING LADY

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ee2dfa7118dd30d2ef3edee6bf9178f%2Ftumblr_no3i34A1Fj1roieyjo1_400.gif

4 maj, 2013 12:12

1 2 3 ... 12289 12290 12291 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.