Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MizzNina
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Love u 2 ♥ och om det är något är det bara att skriva, ja har alltid tid med dig ♥ I know that. Och du har fått en del av mitt gnäll. Typ den veckan när jag hade ont i magen. ♥♥♥ Nijna ♥ Cara "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 30 jul, 2012 07:05 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av MizzNina: haha men det var inte gnäll xD för om det var gnäll vet jag inte vad det är jag håller på med xDSkrivet av Cara Riddle: Love u 2 ♥ och om det är något är det bara att skriva, ja har alltid tid med dig ♥ I know that. Och du har fått en del av mitt gnäll. Typ den veckan när jag hade ont i magen. ♥♥♥ Nijna ♥ Cara Now and forever ♥ ![]()
30 jul, 2012 07:12 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Jag vill skicka en komplimang till Majis, viceledare i TPH, och be henne att komma tillbaka! Vi saknar dig!
![]()
30 jul, 2012 11:55 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Ginny!!!!: Jag vill skicka en komplimang till Majis, viceledare i TPH, och be henne att komma tillbaka! Vi saknar dig! Nämen vad du är gullig! Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 30 jul, 2012 12:11 |
|
Borttagen
|
En komplimang till linnvendela. Du är så snäll och mysig... ♥
30 jul, 2012 13:43 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Skrivet av Majis: Tack tack TACK! ♥Skrivet av Ginny!!!!: Jag vill skicka en komplimang till Majis, viceledare i TPH, och be henne att komma tillbaka! Vi saknar dig! Nämen vad du är gullig! The VL is back in the game!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ![]()
30 jul, 2012 15:06 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Ginny!!!!: Skrivet av Majis: Tack tack TACK! ♥Skrivet av Ginny!!!!: Jag vill skicka en komplimang till Majis, viceledare i TPH, och be henne att komma tillbaka! Vi saknar dig! Nämen vad du är gullig! The VL is back in the game!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HAha xD Allvar? Eller bara du? Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 30 jul, 2012 15:07 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Skrivet av Majis: Okej då sötis ♥Skrivet av Ginny!!!!: Skrivet av Majis: Tack tack TACK! ♥Skrivet av Ginny!!!!: Jag vill skicka en komplimang till Majis, viceledare i TPH, och be henne att komma tillbaka! Vi saknar dig! Nämen vad du är gullig! The VL is back in the game!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HAha xD Allvar? Eller bara du? ![]()
30 jul, 2012 15:09 |
|
Borttagen
|
Ida Ginny Lovegood du är en bra vän! Irl och på mugglis♥
30 jul, 2012 15:11 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
30 jul, 2012 15:11 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen