Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
lumos1
Elev |
18 dec, 2013 21:30
Detta inlägg ändrades senast 2013-12-26 kl. 17:58
|
|
the marauder
Elev |
Skrivet av Borttagen: Bara jag som aldrig vet hur jag ska ta beröm? "Vad duktig du var, Andrea!" "Eh..." *titta runt i rummet**titta på personen**titta ner i knät* Jag är precis likadan! Speciellt när någon berömmer mig för något som jag själv inte ens tyckte att jag gjorde så bra… Då blir det liksom bara att jag tänker “men det här är ju inte ens bra, varför berömmer du mig?” Hedwig96, Cinnamonagouti: Åh, tack för att ni kan tänka er att uggla med lilla mig! ♥ 18 dec, 2013 21:36 |
|
Borttagen
|
Usch jag är så ledsen. Dagen artade sig så bra, och jag såg fram emot att verkligen vara bra på gitarruppspelet. Sedan så bara gick det inte. Spelade fel och sjöng falskt och grät resten av uppvisningen när jag gått och satt mig och folk bara säger att det är bra när man vet att det sög och jag vet att det kunde vara så mycket bättre. Jag ville så gärna vara bra. Låten är viktig, jag avslutade med min psykoterapeut idag och ville verkligen känna mig stark och bra, och så ville jag visa för mina kompisar och min syster att jag också faktiskt kan sjunga.
Och så kom min syster där och var så bra och känns så självbelåten (även om det nog är mitt missnöje med mig själv som spökar där lite) och jag bara tänker på när jag var fantastisk på att sjunga. När jag fick komplimanger, när folk ville komma och se mig - usch jag bara önskar, önskar, önskar att jag fick en chans till. 18 dec, 2013 21:39 |
|
the marauder
Elev |
fan. kom just på att jag ska till psykologen imorgon och jag måste försöka hitta dit själv dessutom för pappa ska jobba. Urgh, jag vill inte.
18 dec, 2013 21:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: 'Usch jag är så ledsen. Dagen artade sig så bra, och jag såg fram emot att verkligen vara bra på gitarruppspelet. Sedan så bara gick det inte. Spelade fel och sjöng falskt och grät resten av uppvisningen när jag gått och satt mig och folk bara säger att det är bra när man vet att det sög och jag vet att det kunde vara så mycket bättre. Jag ville så gärna vara bra. Låten är viktig, jag avslutade med min psykoterapeut idag och ville verkligen känna mig stark och bra, och så ville jag visa för mina kompisar och min syster att jag också faktiskt kan sjunga. Och så kom min syster där och var så bra och känns så självbelåten (även om det nog är mitt missnöje med mig själv som spökar där lite) och jag bara tänker på när jag var fantastisk på att sjunga. När jag fick komplimanger, när folk ville komma och se mig - usch jag bara önskar, önskar, önskar att jag fick en chans till. Alltså för fan Jinx get over yourself! Ibland bara slås jag av hur patetisk jag kan vara - såg inspelningen från kvällen, och så fruktansvärt dåligt var det inte. Visst, jag märkte ju var det blev fel - men inte så att jag behövde ligga och gråta i en halvtimme. 18 dec, 2013 23:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av the marauder: Eller hur :s Och sedan så kollar de på n och bara "Men tycker du inte att det gick bra? Det var ju verkligen bra!" även fast man bara vill skrika och springa därifrån...Skrivet av Borttagen: Bara jag som aldrig vet hur jag ska ta beröm? "Vad duktig du var, Andrea!" "Eh..." *titta runt i rummet**titta på personen**titta ner i knät* Jag är precis likadan! Speciellt när någon berömmer mig för något som jag själv inte ens tyckte att jag gjorde så bra… Då blir det liksom bara att jag tänker “men det här är ju inte ens bra, varför berömmer du mig?” 19 dec, 2013 07:24 |
|
Borttagen
|
Clever att somna i soffan när det fuckar upp hela din rygg, jävligt smart -.- 19 dec, 2013 10:42 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av the marauder: Skrivet av Borttagen: Bara jag som aldrig vet hur jag ska ta beröm? "Vad duktig du var, Andrea!" "Eh..." *titta runt i rummet**titta på personen**titta ner i knät* Jag är precis likadan! Speciellt när någon berömmer mig för något som jag själv inte ens tyckte att jag gjorde så bra… Då blir det liksom bara att jag tänker “men det här är ju inte ens bra, varför berömmer du mig?” Hedwig96, Cinnamonagouti: Åh, tack för att ni kan tänka er att uggla med lilla mig! ♥ det skulle vara trevligt 19 dec, 2013 15:05 |
|
Borttagen
|
Spoiler: Tryck här för att visa! 19 dec, 2013 15:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hapo: Jag blev tårögd när jag läste ditt inlägg, din text uppmuntrade mig så himla mycket. ♥ Du skrev massa fina ord, du fattar precis hur jag känner. DU ÄGER MATILDA, DU ÄR OCKSÅ UNDERBAR!!! ♥ AW♥ bra att den uppmuntrade dig finis♥ 19 dec, 2013 15:22 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen