@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Hittade precis två sidor där man kan se vad man skulle ha hetat ifall man var alv och hobbit. "Hobbit sidan: http://www.chriswetherell.com/hobbit/index.php Alv sidan: http://www.chriswetherell.com/elf/index.php På alviska blev mitt namn: Nátulcien Eärfalas På hobbitska blev mitt namn: Honeysuckle Sandydowns Skriv gärna vad ni tycker! Mitt förnamn till hobbit blir Pansy! 3 maj, 2013 21:52 |
|
Hedwig96
Elev |
Luna_rav- mitt blir oxå Pansy!!
3 maj, 2013 21:54 |
|
Pixie
Elev |
3 maj, 2013 21:56 |
|
Borttagen
|
3 maj, 2013 21:57 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: ...Undrar om vi har samma namn...? ja undrar jag med! blev ju riktigt nyfiken nu 3 maj, 2013 21:59 |
|
MissFniss
Elev |
3 maj, 2013 22:01 |
|
Borttagen
|
3 maj, 2013 22:01 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: ...Undrar om vi har samma namn...? ja undrar jag med! blev ju riktigt nyfiken nu Samma här! vad heter du?? 3 maj, 2013 22:03 |
|
Borttagen
|
3 maj, 2013 22:04 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: ...Undrar om vi har samma namn...? ja undrar jag med! blev ju riktigt nyfiken nu Samma här! vad heter du?? Känner att jag inte vill tala om det... ok, uggla då??? 3 maj, 2013 22:06 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen