@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
themarauder
Lärare |
Alltså jag har alltid varit en "byxmänniska" (<- det lät rätt kul), men nu på senare tid föredrar jag långkjol allt mer. Och speciellt nu till sommaren.. Shorts är verkligen inte min grej! =) - just like themarauder 3 maj, 2013 21:31 |
|
Borttagen
|
Hittade precis två sidor där man kan se vad man skulle ha hetat ifall man var alv och hobbit.
"Hobbit sidan: http://www.chriswetherell.com/hobbit/index.php Alv sidan: http://www.chriswetherell.com/elf/index.php På alviska blev mitt namn: Nátulcien Eärfalas På hobbitska blev mitt namn: Honeysuckle Sandydowns Skriv gärna vad ni tycker! 3 maj, 2013 21:32
Detta inlägg ändrades senast 2013-05- 3 kl. 21:35
|
|
Terrakowski
Elev |
Skrivet av themarauder: Någon som är online som hade viljat peka ut de två kjolar de tycker att jag ska köpa av dessa till sommaren? =D 1. ![]() 2. ![]() 3. ![]() 4. ![]() 5. 1 och 2 =) 3 maj, 2013 21:33 |
|
Pixie
Elev |
3 maj, 2013 21:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Hittade precis två sidor där man kan se vad man skulle ha hetat ifall man var alv och hobbit. "Hobbit sidan: http://www.chriswetherell.com/hobbit/index.php Alv sidan: http://www.chriswetherell.com/elf/index.php På alviska blev mitt namn: Nátulcien Eärfalas På hobbitska blev mitt namn: Honeysuckle Sandydowns Skriv gärna vad ni tycker! Haha, Gud vad coolt! 3 maj, 2013 21:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Hittade precis två sidor där man kan se vad man skulle ha hetat ifall man var alv och hobbit. "Hobbit sidan: http://www.chriswetherell.com/hobbit/index.php Alv sidan: http://www.chriswetherell.com/elf/index.php På alviska blev mitt namn: Nátulcien Eärfalas På hobbitska blev mitt namn: Honeysuckle Sandydowns Skriv gärna vad ni tycker! Haha, Gud vad coolt! Eller hur! 3 maj, 2013 21:46 |
|
themarauder
Lärare |
Pixie: 2:an, 5:an och 3:an är mina favvisar tror jag! Men jag ändrar mig stup i kvarten. XD
Terrakowski: jag gillar verkligen ettan egentligen, men funderar på hurvida jag kan göra den rättvisa! =) - just like themarauder 3 maj, 2013 21:47 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Hittade precis två sidor där man kan se vad man skulle ha hetat ifall man var alv och hobbit. "Hobbit sidan: http://www.chriswetherell.com/hobbit/index.php Alv sidan: http://www.chriswetherell.com/elf/index.php På alviska blev mitt namn: Nátulcien Eärfalas På hobbitska blev mitt namn: Honeysuckle Sandydowns Skriv gärna vad ni tycker! mitt blev på: Alviska: Gilraen Culnámo hobbitska: Pansy Proudfoot 3 maj, 2013 21:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av themarauder: Pixie: 2:an, 5:an och 3:an är mina favvisar tror jag! Men jag ändrar mig stup i kvarten. XD Terrakowski: jag gillar verkligen ettan egentligen, men funderar på hurvida jag kan göra den rättvisa! Jag gillar mest 1:an och 4:an...^^ 3 maj, 2013 21:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Hittade precis två sidor där man kan se vad man skulle ha hetat ifall man var alv och hobbit. "Hobbit sidan: http://www.chriswetherell.com/hobbit/index.php Alv sidan: http://www.chriswetherell.com/elf/index.php På alviska blev mitt namn: Nátulcien Eärfalas På hobbitska blev mitt namn: Honeysuckle Sandydowns Skriv gärna vad ni tycker! Haha, Gud vad coolt! Eller hur! Ja! 3 maj, 2013 21:51 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen