@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
themarauder
Lärare |
Någon som är online som hade viljat peka ut de två kjolar de tycker att jag ska köpa av dessa till sommaren? =D
1. ![]() 2. ![]() 3. ![]() 4. ![]() 5. ![]() =) - just like themarauder 3 maj, 2013 21:19 |
|
M4L13
Elev |
3 maj, 2013 21:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: SNÄLLA KAN någon god själ komma på något kreativt jag kan göra? Läsa? Skriva? Gå ut? Rita? Ee....muggla dig? Åh, haha, tack!♥ Sköt pilbåge 3 maj, 2013 21:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av themarauder: 3 och 4 Någon som är online som hade viljat peka ut de två kjolar de tycker att jag ska köpa av dessa till sommaren? =D 1. ![]() 2. ![]() 3. ![]() 4. ![]() 5. 3 maj, 2013 21:21 |
|
themarauder
Lärare |
sanna1324567:
Det är så svårt när man gillar allihopa!! =) men de två är så snygga. Och just den helsvarta kan man ju använda till allt! =) - just like themarauder 3 maj, 2013 21:24 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Hedwig00: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Hedwig00: Jo, men vi har ändå skola för vi har längre höstlov än de vanliga skolorna (jag går i en staner skola). Så bara för det går ni i skola på lördagar? En vecka, men vi har också andra lov som är längre! Här i Sverige är typ allas höstlov en vecka. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 maj, 2013 21:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av themarauder: Ja, alla var fina!sanna1324567: Det är så svårt när man gillar allihopa!! =) men de två är så snygga. Och just den helsvarta kan man ju använda till allt! 3 maj, 2013 21:25 |
|
Borttagen
|
themarauder
Åh, hm. Ett och fyra tror jag! Är typ helkär i ettan, hihi. ^^ 3 maj, 2013 21:27 |
|
Ginny00
Elev |
Jag älskar hallonsmoothies så mycket. Godaste i världen ♥
3 maj, 2013 21:27 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Hedwig00: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Hedwig00: Jo, men vi har ändå skola för vi har längre höstlov än de vanliga skolorna (jag går i en staner skola). Så bara för det går ni i skola på lördagar? En vecka, men vi har också andra lov som är längre! Här i Sverige är typ allas höstlov en vecka. asså vi går ju inte i skola på lördagar! men ibland har vi en skoldag någon lördag (inte närapå varje) 3 maj, 2013 21:30 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen