@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hedwig00
Elev |
Jag får längre höstlov då! Ħɛ∂ωιɢ00 3 maj, 2013 20:42 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Hedwig00: Jo, men vi har ändå skola för vi har längre höstlov än de vanliga skolorna (jag går i en staner skola). Så bara för det går ni i skola på lördagar? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 maj, 2013 20:42 |
|
Hedwig00
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Hedwig00: Jo, men vi har ändå skola för vi har längre höstlov än de vanliga skolorna (jag går i en staner skola). Så bara för det går ni i skola på lördagar? En vecka, men vi har också andra lov som är längre! Ħɛ∂ωιɢ00 3 maj, 2013 20:47 |
|
ikka
Elev |
3 maj, 2013 20:49 |
|
Ginny00
Elev |
Sitter och småtjattrar med mamma och hennes kompis. Känner mig gammal. xD
3 maj, 2013 20:49 |
|
baramin
Elev |
Samma problem här sigh.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 3 maj, 2013 20:50 |
|
Hedwig00
Elev |
Skrivet av Ginny00: Sitter och småtjattrar med mamma och hennes kompis. Känner mig gammal. xD Coolt! Ħɛ∂ωιɢ00 3 maj, 2013 20:50 |
|
Ginny Weasley 100
Elev |
Mina föräldrar påstår att jag lever vid datorn! Inte helt omöjligt att jag gör det nu då, men ändå....
______________________________ YOHIO♥
<3 It's a metaphor <3
3 maj, 2013 20:50
Detta inlägg ändrades senast 2013-05- 3 kl. 20:52
|
|
LolFeelings
Elev |
Jag: Får jag ta den där bullen?
Pappa: Om du berättar en rolig historia först. Jag: Så jag får inte ta den? Ja, det var ju en bullrig situation. ...så det var historian om hur jag fick en bulle.
3 maj, 2013 20:52 |
|
Hedwig96
Elev |
Jag har just fått årets första myggbett!! Kliiiiiiiiiiiiiiiiiar
3 maj, 2013 20:53 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen