Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 12279 12280 12281 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Vill någon rolla?? ♥

3 maj, 2013 20:25

Solkatten
Elev

Avatar


Jag gillar verkligen inte skolsköterskor/kuratorer. Alla jag har haft pratar på ett irriterande sätt, haha.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

3 maj, 2013 20:32

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Jag gillar verkligen inte skolsköterskor/kuratorer. Alla jag har haft pratar på ett irriterande sätt, haha.

inte jag heller, fick ett meddelande igår från kuratorn att jag ska dit snart! blää, typ alla andra i min klass har redan varit! o skoksköterskan oxå

3 maj, 2013 20:35

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Solkatten:
Jag gillar verkligen inte skolsköterskor/kuratorer. Alla jag har haft pratar på ett irriterande sätt, haha.

inte jag heller, fick ett meddelande igår från kuratorn att jag ska dit snart! blää, typ alla andra i min klass har redan varit! o skoksköterskan oxå

Skolsköterskan på min förra skola pratade med oss elever som om vi vore fem år typ.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

3 maj, 2013 20:36

Hedwig00
Elev

Avatar


skola imorgon!

Ħɛωιɢ00

3 maj, 2013 20:38

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Hedwig00:
skola imorgon!

Det är ju lördag? Varför ska du dit?

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

3 maj, 2013 20:39

Detta inlägg ändrades senast 2013-05- 3 kl. 20:39
Antal ändringar: 1

EMELESEL
Elev

Avatar


Skrivet av Hedwig00:
skola imorgon!

Det är väl lördag imorgon? o.o

3 maj, 2013 20:39

Borttagen

Avatar


Människor, jag tycker om er. ok? Puss ♥

3 maj, 2013 20:40

Hedwig00
Elev

Avatar


Skrivet av EMELESEL:
Skrivet av Hedwig00:
skola imorgon!

Det är väl lördag imorgon? o.o

Jo, men vi har ändå skola för vi har längre höstlov än de vanliga skolorna (jag går i en staner skola).

Ħɛωιɢ00

3 maj, 2013 20:41

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Solkatten:
Jag gillar verkligen inte skolsköterskor/kuratorer. Alla jag har haft pratar på ett irriterande sätt, haha.

inte jag heller, fick ett meddelande igår från kuratorn att jag ska dit snart! blää, typ alla andra i min klass har redan varit! o skoksköterskan oxå

Skolsköterskan på min förra skola pratade med oss elever som om vi vore fem år typ.

aah vet hur de e, en i min klass sa att hon började prata massor om hennes son, Vi borde dessutom ha varit hela klassen i höstas, men hon/hennes son e ju hela tiden sjuk

3 maj, 2013 20:41

1 2 3 ... 12279 12280 12281 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.