@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Vill någon rolla?? ♥
3 maj, 2013 20:25 |
|
Solkatten
Elev |
Jag gillar verkligen inte skolsköterskor/kuratorer. Alla jag har haft pratar på ett irriterande sätt, haha.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 maj, 2013 20:32 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Solkatten: Jag gillar verkligen inte skolsköterskor/kuratorer. Alla jag har haft pratar på ett irriterande sätt, haha. inte jag heller, fick ett meddelande igår från kuratorn att jag ska dit snart! blää, typ alla andra i min klass har redan varit! o skoksköterskan oxå 3 maj, 2013 20:35 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Solkatten: Jag gillar verkligen inte skolsköterskor/kuratorer. Alla jag har haft pratar på ett irriterande sätt, haha. inte jag heller, fick ett meddelande igår från kuratorn att jag ska dit snart! blää, typ alla andra i min klass har redan varit! o skoksköterskan oxå Skolsköterskan på min förra skola pratade med oss elever som om vi vore fem år typ. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 maj, 2013 20:36 |
|
Hedwig00
Elev |
skola imorgon!
Ħɛ∂ωιɢ00 3 maj, 2013 20:38 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 maj, 2013 20:39
Detta inlägg ändrades senast 2013-05- 3 kl. 20:39
|
|
EMELESEL
Elev |
Det är väl lördag imorgon? o.o 3 maj, 2013 20:39 |
|
Borttagen
|
Människor, jag tycker om er. ok? Puss ♥
3 maj, 2013 20:40 |
|
Hedwig00
Elev |
Jo, men vi har ändå skola för vi har längre höstlov än de vanliga skolorna (jag går i en staner skola). Ħɛ∂ωιɢ00 3 maj, 2013 20:41 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Solkatten: Jag gillar verkligen inte skolsköterskor/kuratorer. Alla jag har haft pratar på ett irriterande sätt, haha. inte jag heller, fick ett meddelande igår från kuratorn att jag ska dit snart! blää, typ alla andra i min klass har redan varit! o skoksköterskan oxå Skolsköterskan på min förra skola pratade med oss elever som om vi vore fem år typ. aah vet hur de e, en i min klass sa att hon började prata massor om hennes son, Vi borde dessutom ha varit hela klassen i höstas, men hon/hennes son e ju hela tiden sjuk 3 maj, 2013 20:41 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen