Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Lunah~ - JAGGGG!?!?!
29 jul, 2012 22:07 |
|
MizzNina
Elev |
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 30 jul, 2012 06:10 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av MizzNina: Du underbara människa jag vet inte hur många gånger du fått mig att gråta de senaste dagarna ♥ ja det lät hemskt men du förstod vad jag menade ^^Cara Riddle Well girl I simply can't help myself. When I see sad friend I want to hug. ![]() ![]() Love ya'. ♥ Love u 2 ♥ ![]()
30 jul, 2012 06:15 |
|
MizzNina
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av MizzNina: Du underbara människa jag vet inte hur många gånger du fått mig att gråta de senaste dagarna ♥ ja det lät hemskt men du förstod vad jag menade ^^Cara Riddle Well girl I simply can't help myself. When I see sad friend I want to hug. ![]() ![]() Love ya'. ♥ Love u 2 ♥ Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av MizzNina: Du underbara människa jag vet inte hur många gånger du fått mig att gråta de senaste dagarna ♥ ja det lät hemskt men du förstod vad jag menade ^^Cara Riddle Well girl I simply can't help myself. When I see sad friend I want to hug. ![]() ![]() Love ya'. ♥ Love u 2 ♥ Haha. Ja som tur var gjorde jag det. ♥ Och I'm sowwy. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 30 jul, 2012 06:18 |
|
Cara Riddle
Elev |
30 jul, 2012 06:20 |
|
MizzNina
Elev |
Tss. Jag är alldeles för självsäker för att nånsin tro att jag skulle kunna göra något värre. *fniss* Det kan ses som en nackdel. Men efter dem talen jag har skickat iväg i ugglor till dig, så... well... Dem är menade som peppande, inte stötande, så jag hoppas inte jag har förvärrat nåt. Vilket jag uppenbarligen inte har, för då hade du nog slutat prata med mig. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 30 jul, 2012 06:24 |
|
Lills
Elev |
30 jul, 2012 06:26 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av MizzNina: Men man skall vara självsäker Tss. Jag är alldeles för självsäker för att nånsin tro att jag skulle kunna göra något värre. *fniss* Det kan ses som en nackdel. Men efter dem talen jag har skickat iväg i ugglor till dig, så... well... Dem är menade som peppande, inte stötande, så jag hoppas inte jag har förvärrat nåt. Vilket jag uppenbarligen inte har, för då hade du nog slutat prata med mig. Och ja jag har för stått att dem är stöttande och det är så jag har tagit emot dem för annars hade jag blivit väldigt förvirrad xD men som sagt alla fina saker du säger får mig att börja gråta ♥ Haha ja det är svårt att göra det värre xD men jag hade nog inte kunnat sluta prata med dig ![]()
30 jul, 2012 06:48 |
|
MizzNina
Elev |
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 30 jul, 2012 06:59 |
|
Cara Riddle
Elev |
30 jul, 2012 07:01 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen