@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Nu kom mammas kompis, så ska dem vara ute och fotografera. wohoop..
3 maj, 2013 18:51 |
|
Solkatten
Elev |
Tänker nörda McFly låtar nu! ♥ ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 maj, 2013 18:54 |
|
Ginny Weasley 100
Elev |
Jag nördar redan YOHIO och hans låtar!♥Gör det just nu också....
_______________________________________ YOHIO♥
<3 It's a metaphor <3
3 maj, 2013 18:55 |
|
Dramione99
Elev |
Jag är kär. För kär. HUr kär får man bli egentligen? Det här känns inte alls bra.
3 maj, 2013 18:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Minidjuret: I förrgår drömde jag att elefanter försökte mörda mig, och under dagen förföljde elefanter mig, på bilder över internet och reklamfilmer på bion. I går vaknade jag och var fullt säker på att jag var Benedict Cumberbatch i sådär 4 sekunder. Inatt vaknade jag halv fyra och fick panik och sprang och borstade tänderna. Säg mig, är era nätter/mornar lika intressanta som mina? Nej jag skulle inte tro det. ♥ En natt förra veckan vaknade jag vid skrivbordet. Jag frågade min man vad jag gjorde där. "Jag fick inte störa dig eftersom du skulle bygga en liten apparat man kunde resa i tiden med." Och det hade jag gjort också - eller åtminstone försökt. På skrivbordet låg det en liten apparatur med kugghjul och kablar i brons. Funkade dock inte att resa med. Jag har inget minne av det. En natt gick jag upp och pudrade ansiktet med mjöl eftersom jag skulle på bal - jag var ju Marie Antoinette. Mannen hittade mig i trädgården iförd vit peruk och en massa skynken jag snört ihop till en krinolin. I förrgår natt dukade jag fram en massa tekoppar och skulle baka en icke-födelsedagstårta eftersom jag skulle ha tebjudning med den galna hattmakaren, marsharen och fyra uruk-hai med blomsterhattar. Så lite intressant brukar det allt vara här hemma om nätterna. ^^ En gång när jag var mindre så berättade mamma att en gång på natten ramlade jag ner från våningssängen (jag låg överst) men jag vaknade inte utav det utan istället skrattade jag och sedan somnade jag om. Dafuq? Hahaha, what the.. Jag undrar seriöst vad jag hade drömt om, haha. ^^ Det hade varit intressant att veta! Haha! När jag var yngre så hoppade jag och min 8 år yngre lillasyster i våra föräldrars säng. Vi hade hysteriskt roligt och skrattade så vi fick ont i magen. Helt plötsligt somnade hon, mitt uppe i ett hopp och i ett skratt liksom, och föll bara pladask ner i sängen och började snarka. Jag trodde att hon skämtade först, men det gjorde hon inte. Helt sjukt. 3 maj, 2013 18:57 |
|
Solkatten
Elev |
Hahaha, åh. Kommer ihåg när jag var medlem på Panfu. Panfu måste nog vara världens sötaste spel.
Kattuggla HAHA. x'D "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 maj, 2013 18:59
Detta inlägg ändrades senast 2013-05- 3 kl. 19:00
|
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Solkatten: Hahaha, åh. Kommer ihåg när jag var medlem på Panfu. Panfu måste nog vara världens sötaste spel. Kattuggla HAHAHAHA. x'D ÅH!!! Panfu!♥ Hej 3 maj, 2013 19:00 |
|
Ginny Weasley 100
Elev |
Aaa! Kommer ihåg för några år sedan när man chattade med andra små pandor med stora söta ögon!
_______________________________________________ YOHIO♥
<3 It's a metaphor <3
3 maj, 2013 19:03 |
|
Borttagen
|
Jag har precis upptäckt att jag är en pojkflicka.
3 maj, 2013 19:09 |
|
Ginny Weasley 100
Elev |
3 maj, 2013 19:11 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen