Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 12275 12276 12277 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


JEEEJ!!!! imorgon fyller jag 9 år!! jag åt socker-munk nyss hos pappa (som jag är hos nu) och ska åka till mamma imorgon på morgonen så jag fick äta munk nu... gottigt!

3 maj, 2013 18:43

Borttagen

Avatar


Älskar min systers chokladbollar♥

3 maj, 2013 18:45

Ginny Weasley 100
Elev

Avatar


Grattis i förskott! Hoppas att du får en bra födelsedag Maja.Bäst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
_________________________________
YOHIO♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2Fy4v27iXmCK5Nu%2Fgiphy.gif <3 It's a metaphor <3

3 maj, 2013 18:46

Borttagen

Avatar


USCH! 38-graders feber, tusen kilo snuva, ont i huvet och så himla ont i halsen! Varför finns det sjukdomar?!?!?!

3 maj, 2013 18:47

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Aivilio:
Skrivet av Ginny00:
Jag vet inte vad jag ska göra den här kvällen. Det. Stör. Mig.

du ska fira att du kommer till mig om EN FREAKING VECKA

DET GÖR JAG JU kolla kik
men vi kan diskutera det all over again i meddelanden hehe

3 maj, 2013 18:49

Ginny Weasley 100
Elev

Avatar


Just nu lyssnar jag på YOHIO-ON THE VERGE.
__________________________________
YOHIO♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2Fy4v27iXmCK5Nu%2Fgiphy.gif <3 It's a metaphor <3

3 maj, 2013 18:49

Detta inlägg ändrades senast 2013-05- 3 kl. 18:50
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ginny Weasley 100:
Grattis i förskott! Hoppas att du får en bra födelsedag Maja.Bäst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
_________________________________
YOHIO♥


Tack så mycket

3 maj, 2013 18:49

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Minidjuret:
I förrgår drömde jag att elefanter försökte mörda mig, och under dagen förföljde elefanter mig, på bilder över internet och reklamfilmer på bion.
I går vaknade jag och var fullt säker på att jag var Benedict Cumberbatch i sådär 4 sekunder.
Inatt vaknade jag halv fyra och fick panik och sprang och borstade tänderna.

Säg mig, är era nätter/mornar lika intressanta som mina?
Nej jag skulle inte tro det.



En natt förra veckan vaknade jag vid skrivbordet. Jag frågade min man vad jag gjorde där.
"Jag fick inte störa dig eftersom du skulle bygga en liten apparat man kunde resa i tiden med."
Och det hade jag gjort också - eller åtminstone försökt. På skrivbordet låg det en liten apparatur med kugghjul och kablar i brons. Funkade dock inte att resa med. Jag har inget minne av det.

En natt gick jag upp och pudrade ansiktet med mjöl eftersom jag skulle på bal - jag var ju Marie Antoinette. Mannen hittade mig i trädgården iförd vit peruk och en massa skynken jag snört ihop till en krinolin.

I förrgår natt dukade jag fram en massa tekoppar och skulle baka en icke-födelsedagstårta eftersom jag skulle ha tebjudning med den galna hattmakaren, marsharen och fyra uruk-hai med blomsterhattar.

Så lite intressant brukar det allt vara här hemma om nätterna. ^^

En gång när jag var mindre så berättade mamma att en gång på natten ramlade jag ner från våningssängen (jag låg överst) men jag vaknade inte utav det utan istället skrattade jag och sedan somnade jag om. Dafuq?


Hahaha, what the..

Jag undrar seriöst vad jag hade drömt om, haha. ^^

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

3 maj, 2013 18:50

Detta inlägg ändrades senast 2013-05- 3 kl. 18:51
Antal ändringar: 1

Pixie
Elev

Avatar


alltså varför har jag aldrigt lyssnat på gnucci förut???
åh så bra

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ee2dfa7118dd30d2ef3edee6bf9178f%2Ftumblr_no3i34A1Fj1roieyjo1_400.gif

3 maj, 2013 18:50

lunalovegood!!
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
USCH! 38-graders feber, tusen kilo snuva, ont i huvet och så himla ont i halsen! Varför finns det sjukdomar?!?!?!
En bra fråga!

3 maj, 2013 18:50

1 2 3 ... 12275 12276 12277 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.