@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
JEEEJ!!!! imorgon fyller jag 9 år!! jag åt socker-munk nyss hos pappa (som jag är hos nu) och ska åka till mamma imorgon på morgonen så jag fick äta munk nu... gottigt!
3 maj, 2013 18:43 |
|
Borttagen
|
Älskar min systers chokladbollar♥
3 maj, 2013 18:45 |
|
Ginny Weasley 100
Elev |
Grattis i förskott!
_________________________________ YOHIO♥
<3 It's a metaphor <3
3 maj, 2013 18:46 |
|
Borttagen
|
USCH! 38-graders feber, tusen kilo snuva, ont i huvet och så himla ont i halsen!
3 maj, 2013 18:47 |
|
Ginny00
Elev |
DET GÖR JAG JU kolla kik men vi kan diskutera det all over again i meddelanden hehe 3 maj, 2013 18:49 |
|
Ginny Weasley 100
Elev |
Just nu lyssnar jag på YOHIO-ON THE VERGE.
__________________________________ YOHIO♥
<3 It's a metaphor <3
3 maj, 2013 18:49
Detta inlägg ändrades senast 2013-05- 3 kl. 18:50
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny Weasley 100: Grattis i förskott! _________________________________ YOHIO♥ Tack så mycket 3 maj, 2013 18:49 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Minidjuret: I förrgår drömde jag att elefanter försökte mörda mig, och under dagen förföljde elefanter mig, på bilder över internet och reklamfilmer på bion. I går vaknade jag och var fullt säker på att jag var Benedict Cumberbatch i sådär 4 sekunder. Inatt vaknade jag halv fyra och fick panik och sprang och borstade tänderna. Säg mig, är era nätter/mornar lika intressanta som mina? Nej jag skulle inte tro det. ♥ En natt förra veckan vaknade jag vid skrivbordet. Jag frågade min man vad jag gjorde där. "Jag fick inte störa dig eftersom du skulle bygga en liten apparat man kunde resa i tiden med." Och det hade jag gjort också - eller åtminstone försökt. På skrivbordet låg det en liten apparatur med kugghjul och kablar i brons. Funkade dock inte att resa med. Jag har inget minne av det. En natt gick jag upp och pudrade ansiktet med mjöl eftersom jag skulle på bal - jag var ju Marie Antoinette. Mannen hittade mig i trädgården iförd vit peruk och en massa skynken jag snört ihop till en krinolin. I förrgår natt dukade jag fram en massa tekoppar och skulle baka en icke-födelsedagstårta eftersom jag skulle ha tebjudning med den galna hattmakaren, marsharen och fyra uruk-hai med blomsterhattar. Så lite intressant brukar det allt vara här hemma om nätterna. ^^ En gång när jag var mindre så berättade mamma att en gång på natten ramlade jag ner från våningssängen (jag låg överst) men jag vaknade inte utav det utan istället skrattade jag och sedan somnade jag om. Dafuq? Hahaha, what the.. Jag undrar seriöst vad jag hade drömt om, haha. ^^ "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 maj, 2013 18:50
Detta inlägg ändrades senast 2013-05- 3 kl. 18:51
|
|
Pixie
Elev |
3 maj, 2013 18:50 |
|
lunalovegood!!
Elev |
Skrivet av Borttagen: En bra fråga!USCH! 38-graders feber, tusen kilo snuva, ont i huvet och så himla ont i halsen! 3 maj, 2013 18:50 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen