@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Minidjuret: I förrgår drömde jag att elefanter försökte mörda mig, och under dagen förföljde elefanter mig, på bilder över internet och reklamfilmer på bion. I går vaknade jag och var fullt säker på att jag var Benedict Cumberbatch i sådär 4 sekunder. Inatt vaknade jag halv fyra och fick panik och sprang och borstade tänderna. Säg mig, är era nätter/mornar lika intressanta som mina? Nej jag skulle inte tro det. ♥ En natt förra veckan vaknade jag vid skrivbordet. Jag frågade min man vad jag gjorde där. "Jag fick inte störa dig eftersom du skulle bygga en liten apparat man kunde resa i tiden med." Och det hade jag gjort också - eller åtminstone försökt. På skrivbordet låg det en liten apparatur med kugghjul och kablar i brons. Funkade dock inte att resa med. Jag har inget minne av det. En natt gick jag upp och pudrade ansiktet med mjöl eftersom jag skulle på bal - jag var ju Marie Antoinette. Mannen hittade mig i trädgården iförd vit peruk och en massa skynken jag snört ihop till en krinolin. I förrgår natt dukade jag fram en massa tekoppar och skulle baka en icke-födelsedagstårta eftersom jag skulle ha tebjudning med den galna hattmakaren, marsharen och fyra uruk-hai med blomsterhattar. Så lite intressant brukar det allt vara här hemma om nätterna. ^^ En gång när jag var mindre så berättade mamma att en gång på natten ramlade jag ner från våningssängen (jag låg överst) men jag vaknade inte utav det utan istället skrattade jag och sedan somnade jag om. Dafuq? Hahaha, what the.. 3 maj, 2013 18:25 |
|
Ginny Weasley 100
Elev |
Ja troligen är det fyllt av YOHIO tankar! Ungefär som mitt....xD
_____________________________________ YOHIO♥
<3 It's a metaphor <3
3 maj, 2013 18:25 |
|
lunalovegood!!
Elev |
Skrivet av Ginny Weasley 100: Mitt är för fullt så det kokar över</3Ja troligen är det fyllt av YOHIO tankar! Ungefär som mitt.... 3 maj, 2013 18:26 |
|
Ginny Weasley 100
Elev |
♥♥♥♥♥YOHIO♥♥♥♥♥
Önskar att YOHIO var medlem här, så att vi kunde skriva beundrar brev till honom!!!♥ ________________________________ YOHIO♥
<3 It's a metaphor <3
3 maj, 2013 18:29
Detta inlägg ändrades senast 2013-05- 3 kl. 18:30
|
|
lunalovegood!!
Elev |
Skrivet av Ginny Weasley 100: Är min.♥♥♥♥♥YOHIO♥♥♥♥ 3 maj, 2013 18:30 |
|
Ginny Weasley 100
Elev |
3 maj, 2013 18:32 |
|
lunalovegood!!
Elev |
Skrivet av Ginny Weasley 100: naaaaahMen halva är min. xD 3 maj, 2013 18:33 |
|
Ginny Weasley 100
Elev |
jooooooooooooooooh dååååååååh!!!
______________________________________ YOHIO♥
<3 It's a metaphor <3
3 maj, 2013 18:35 |
|
lunalovegood!!
Elev |
Skrivet av Ginny Weasley 100: Ja det har jag tänkt på många gånger♥♥♥♥♥♥YOHIO♥♥♥♥♥ Önskar att YOHIO var medlem här, så att vi kunde skriva beundrar brev till honom!!!♥ ________________________________ YOHIO♥ 3 maj, 2013 18:41 |
|
Ginny Weasley 100
Elev |
ja, jag med. Skulle frågat honom!!!!
__________________________________ YOHIO♥
<3 It's a metaphor <3
3 maj, 2013 18:42 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen