@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Sitter och biter mig i läppen. SLUTA JOHANNA Bita sig på läppen är inge bra Johanna!! 3 maj, 2013 15:47 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Sitter och biter mig i läppen. SLUTA JOHANNA Bita sig på läppen är inge bra Johanna!! men jag gör det typ av reflex. Dx blää. 3 maj, 2013 15:49 |
|
Kintsugi
Prefekt |
3 maj, 2013 15:54 |
|
Ginny Weasley 100
Elev |
jag är nog nummer 2...tror jag.. Sitter Och lyssnar på YOHIO-our story och sjunger med "And endless fantasy"
____________________________ YOHIO♥
<3 It's a metaphor <3
3 maj, 2013 15:57 |
|
Borttagen
|
Min danslärare igår:
"Och när ni går ut i byxorna för att byta om så finns det folk som r där och hjälper er!" Känner mig väldigt divig haha xd (Byxor = typ tjocka draperier som döljer en från publiken, innan man går in på scenen) 3 maj, 2013 15:59 |
|
Elin Lovegood
Elev |
3 maj, 2013 16:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Elin Lovegood: Awesome JAG KONFIRMERAR MIG IMORGON!! AAAAH! 3 maj, 2013 16:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny Weasley 100: jag är nog nummer 2...tror jag.. Sitter Och lyssnar på YOHIO-our story och sjunger med "And endless fantasy" ____________________________ YOHIO♥ Skrivet av Ginny Weasley 100: jag är nog nummer 2...tror jag.. Sitter Och lyssnar på YOHIO-our story och sjunger med "And endless fantasy" ____________________________ YOHIO♥ Du vet väl att man kan forumsignaturen på inställningar? 3 maj, 2013 16:02 |
|
Ginny00
Elev |
Perks of being an author:
Nämnde en sänghimmel. Började tänka på att jag saknar min sänghimmel som jag hade när jag var 8-9. Blev totalt ofokuserad för att jag saknar min sänghimmel. eh. men jag har skrivit 200 ord på max 15 minuter. Det är i alla fall bra. 3 maj, 2013 16:05 |
|
Luna Chang
Elev |
OK, THIS!
Spoiler: Tryck här för att visa! Hej 3 maj, 2013 16:05 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen