@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Borttagen: Vad kan du sälja den för? Nu har jag ju ingen Jul 2013... xD Fast jag har 3st Jul 2012 och 1st Jul 2011 tillsalu Ja du, vad sägs som 25-30g för 2012? Och kanske 45g för 2011? Säg till om jag tar i alldeles för mycket Hm… Kan vi ta 22 g för 2012, 43 för 2011? Sedan kanske jag köper mer! Okej Hur många vill du att jag lägger upp? Ska jag lägga upp det nu? 3 maj, 2013 14:50 |
|
Borttagen
|
FICK PRECIS REDA PÅ ATT RECKLESS SKA BLI EN FILM!!!!!
Regissören blir Catherine Hardwicke som regisserat bland annat twilight. Cam gigandet är också med, i castet...!!!! På jag är så jävla glad just nu! 3 maj, 2013 14:50 |
|
Ginny Weasley 100
Elev |
3 maj, 2013 14:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Borttagen: Vad kan du sälja den för? Nu har jag ju ingen Jul 2013... xD Fast jag har 3st Jul 2012 och 1st Jul 2011 tillsalu Ja du, vad sägs som 25-30g för 2012? Och kanske 45g för 2011? Säg till om jag tar i alldeles för mycket Hm… Kan vi ta 22 g för 2012, 43 för 2011? Sedan kanske jag köper mer! Okej Hur många vill du att jag lägger upp? Ska jag lägga upp det nu? Kan du lägga upp 2 2012 för 44 g, och 1 2011 för 43 g, så det blir 87 g totalt? 3 maj, 2013 14:56 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Borttagen: Vad kan du sälja den för? Nu har jag ju ingen Jul 2013... xD Fast jag har 3st Jul 2012 och 1st Jul 2011 tillsalu Ja du, vad sägs som 25-30g för 2012? Och kanske 45g för 2011? Säg till om jag tar i alldeles för mycket Hm… Kan vi ta 22 g för 2012, 43 för 2011? Sedan kanske jag köper mer! Okej Hur många vill du att jag lägger upp? Ska jag lägga upp det nu? Kan du lägga upp 2 2012 för 44 g, och 1 2011 för 43 g, så det blir 87 g totalt? Visst 3 maj, 2013 14:57 |
|
Borttagen
|
livet är underbart, vår provperiod har slutat, det är fredag, jag äter nutella macka och det finns ett nytt Glee avsnitt som väntar på mig ♥
3 maj, 2013 15:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Borttagen: Vad kan du sälja den för? Nu har jag ju ingen Jul 2013... xD Fast jag har 3st Jul 2012 och 1st Jul 2011 tillsalu Ja du, vad sägs som 25-30g för 2012? Och kanske 45g för 2011? Säg till om jag tar i alldeles för mycket Hm… Kan vi ta 22 g för 2012, 43 för 2011? Sedan kanske jag köper mer! Okej Hur många vill du att jag lägger upp? Ska jag lägga upp det nu? Kan du lägga upp 2 2012 för 44 g, och 1 2011 för 43 g, så det blir 87 g totalt? Visst Wow, tack!! 3 maj, 2013 15:07 |
|
Leonora
Elev |
3 maj, 2013 15:23 |
|
Ginny Weasley 100
Elev |
3 maj, 2013 15:26 |
|
Ginny00
Elev |
Sitter och biter mig i läppen. SLUTA JOHANNA
3 maj, 2013 15:43 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen