Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hapo
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! 17 dec, 2013 21:29 |
|
SevLoveer
Elev |
har bara vart med på idrotten 8-9 gånger den här terminen och vi har två idrottslektioner i veckan och jag får ändå E min lärare är snäll
17 dec, 2013 21:33 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Jac: jag är så trött. jag har ingen ork till nått och inget går som jag planerat. inga egentliga stora problem vill mest klaga på allt. men snart är det lov och då ska jag sova sova och sova I feel you darling. Jag är också trött hela tiden, med skola och handboll hela tiden osv. Finns ingen tid för MIG. Men vi tar oss igenom det här. Tre dagar till. Tja, två eftersom man knappt behöver göra något den sista. Sen kan vi sova och prata och titta på serier hela lovet. ♥
17 dec, 2013 21:37 |
|
The Philosopher
Elev |
childhoodlight okej, han har ett problem. Kan du inte prata med kurtorn? Om du inte vill det så kan du ju prat med mig. Det är bara att skicka en uggla. Folk ska inte jämföra dig med din kompis oavsett om hon är fin eller inte. Alla är fina på nåt sätt. Låt inte killen trycka ner dig, han är en douchebag som säger att du är tjock. 17 dec, 2013 22:16 |
|
the marauder
Elev |
Gaaah! Jag vill kunna skicka ugglor till folk och vara supersocial och bara “hejsan, vad gör du, lust att prata nonsens med mig?”, men det är bara så läskigt för tänk om de hatar mig eller tycker att jag är störig? Åhgudjagharproblem varförärjagsådålig
17 dec, 2013 22:24 |
|
Luna Chang
Elev |
Borde ha berättar för mina tränare nu men jag fortsätter skjuta på det.
Ugh. Imorgon måste jag berätta eftersom de väntar sig att jag ska dyka upp på lilla julafton vilket jag inte ska. Har andra planer och dessutom ingen skjuts så Ja.. the marauder Feel free to skicka ugglor till mig!! Hej 17 dec, 2013 22:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av The Philosopher: childhoodlight okej, han har ett problem. Kan du inte prata med kurtorn? Om du inte vill det så kan du ju prat med mig. Det är bara att skicka en uggla. Folk ska inte jämföra dig med din kompis oavsett om hon är fin eller inte. Alla är fina på nåt sätt. Låt inte killen trycka ner dig, han är en douchebag som säger att du är tjock. Fint att du vill hjälpa henne, men hon skrev det där för över 2,5 år sedan ^^ 17 dec, 2013 23:29
Detta inlägg ändrades senast 2013-12-18 kl. 01:01
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna Chang: Borde ha berättar för mina tränare nu men jag fortsätter skjuta på det. Ugh. Imorgon måste jag berätta eftersom de väntar sig att jag ska dyka upp på lilla julafton vilket jag inte ska. Har andra planer och dessutom ingen skjuts så Ja.. the marauder Feel free to skicka ugglor till mig!! Men en tränare måste ju ha hört hundra gånger av folk att de vill sluta eller? 18 dec, 2013 00:16 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Borde ha berättar för mina tränare nu men jag fortsätter skjuta på det. Ugh. Imorgon måste jag berätta eftersom de väntar sig att jag ska dyka upp på lilla julafton vilket jag inte ska. Har andra planer och dessutom ingen skjuts så Ja.. the marauder Feel free to skicka ugglor till mig!! Men en tränare måste ju ha hört hundra gånger av folk att de vill sluta eller? Jag vet det, men det känns bara så.. fel.. Vill göra det över sms också men jag vet inte om det är fegt.. vet heller inte om jag måste skicka till båda eller bara en och Ja.. Hej 18 dec, 2013 06:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Borde ha berättar för mina tränare nu men jag fortsätter skjuta på det. Ugh. Imorgon måste jag berätta eftersom de väntar sig att jag ska dyka upp på lilla julafton vilket jag inte ska. Har andra planer och dessutom ingen skjuts så Ja.. the marauder Feel free to skicka ugglor till mig!! Men en tränare måste ju ha hört hundra gånger av folk att de vill sluta eller? Jag vet det, men det känns bara så.. fel.. Vill göra det över sms också men jag vet inte om det är fegt.. vet heller inte om jag måste skicka till båda eller bara en och Ja.. Det är väl ganska naturligt att ta det via telefon? 18 dec, 2013 07:05 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen