@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Obliviate_
Elev |
haha fantastiskt.
"Människor som inte är veganer borde inte få ha husdjur." Ja visst, min blodtörst finner inga gränser. Jag ska gå och steka min katt nu.... ... .... ._. 3 maj, 2013 13:13 |
|
Ginny Weasley 100
Elev |
3 maj, 2013 13:15 |
|
Borttagen
|
jag ska sova över hos kompisar idag
3 maj, 2013 13:58 |
|
Solkatten
Elev |
Jag glömde mina handskar i skolan (det var lite kallt i morse). Men aja, jag behöver dem ändå inte nu. Det är ju så fint väder.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 maj, 2013 13:59 |
|
Minidjuret
Elev |
I förrgår drömde jag att elefanter försökte mörda mig, och under dagen förföljde elefanter mig, på bilder över internet och reklamfilmer på bion.
I går vaknade jag och var fullt säker på att jag var Benedict Cumberbatch i sådär 4 sekunder. Inatt vaknade jag halv fyra och fick panik och sprang och borstade tänderna. Säg mig, är era nätter/mornar lika intressanta som mina? Nej jag skulle inte tro det. ♥ 3 maj, 2013 14:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Minidjuret: I förrgår drömde jag att elefanter försökte mörda mig, och under dagen förföljde elefanter mig, på bilder över internet och reklamfilmer på bion. I går vaknade jag och var fullt säker på att jag var Benedict Cumberbatch i sådär 4 sekunder. Inatt vaknade jag halv fyra och fick panik och sprang och borstade tänderna. Säg mig, är era nätter/mornar lika intressanta som mina? Nej jag skulle inte tro det. ♥ En natt förra veckan vaknade jag vid skrivbordet. Jag frågade min man vad jag gjorde där. "Jag fick inte störa dig eftersom du skulle bygga en liten apparat man kunde resa i tiden med." Och det hade jag gjort också - eller åtminstone försökt. På skrivbordet låg det en liten apparatur med kugghjul och kablar i brons. Funkade dock inte att resa med. Jag har inget minne av det. En natt gick jag upp och pudrade ansiktet med mjöl eftersom jag skulle på bal - jag var ju Marie Antoinette. Mannen hittade mig i trädgården iförd vit peruk och en massa skynken jag snört ihop till en krinolin. I förrgår natt dukade jag fram en massa tekoppar och skulle baka en icke-födelsedagstårta eftersom jag skulle ha tebjudning med den galna hattmakaren, marsharen och fyra uruk-hai med blomsterhattar. Så lite intressant brukar det allt vara här hemma om nätterna. ^^ 3 maj, 2013 14:08 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vad kan du sälja den för? Nu har jag ju ingen Jul 2013... xD Fast jag har 3st Jul 2012 och 1st Jul 2011 tillsalu Ja du, vad sägs som 25-30g för 2012? Och kanske 45g för 2011? Säg till om jag tar i alldeles för mycket 3 maj, 2013 14:36 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Minidjuret: I förrgår drömde jag att elefanter försökte mörda mig, och under dagen förföljde elefanter mig, på bilder över internet och reklamfilmer på bion. I går vaknade jag och var fullt säker på att jag var Benedict Cumberbatch i sådär 4 sekunder. Inatt vaknade jag halv fyra och fick panik och sprang och borstade tänderna. Säg mig, är era nätter/mornar lika intressanta som mina? Nej jag skulle inte tro det. ♥ En natt förra veckan vaknade jag vid skrivbordet. Jag frågade min man vad jag gjorde där. "Jag fick inte störa dig eftersom du skulle bygga en liten apparat man kunde resa i tiden med." Och det hade jag gjort också - eller åtminstone försökt. På skrivbordet låg det en liten apparatur med kugghjul och kablar i brons. Funkade dock inte att resa med. Jag har inget minne av det. En natt gick jag upp och pudrade ansiktet med mjöl eftersom jag skulle på bal - jag var ju Marie Antoinette. Mannen hittade mig i trädgården iförd vit peruk och en massa skynken jag snört ihop till en krinolin. I förrgår natt dukade jag fram en massa tekoppar och skulle baka en icke-födelsedagstårta eftersom jag skulle ha tebjudning med den galna hattmakaren, marsharen och fyra uruk-hai med blomsterhattar. Så lite intressant brukar det allt vara här hemma om nätterna. ^^ En gång när jag var mindre så berättade mamma att en gång på natten ramlade jag ner från våningssängen (jag låg överst) men jag vaknade inte utav det utan istället skrattade jag och sedan somnade jag om. Dafuq? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 maj, 2013 14:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Borttagen: Vad kan du sälja den för? Nu har jag ju ingen Jul 2013... xD Fast jag har 3st Jul 2012 och 1st Jul 2011 tillsalu Ja du, vad sägs som 25-30g för 2012? Och kanske 45g för 2011? Säg till om jag tar i alldeles för mycket Hm… Kan vi ta 22 g för 2012, 43 för 2011? Sedan kanske jag köper mer! 3 maj, 2013 14:48 |
|
Ginny Weasley 100
Elev |
öhh, hehehe! Ibland skriker jag i sömnen och drömmer om kameler...vet inte varför jag drömde om en kamel och en gubbe med turban, men det är ju vanligt att man pratar eller skriker i sömnen.
________________________________ YOHIO♥
<3 It's a metaphor <3
3 maj, 2013 14:48 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen