Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 12268 12269 12270 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Obliviate_
Elev

Avatar


haha fantastiskt.

"Människor som inte är veganer borde inte få ha husdjur."

Ja visst, min blodtörst finner inga gränser. Jag ska gå och steka min katt nu....
...
....
._.

3 maj, 2013 13:13

Ginny Weasley 100
Elev

Avatar


hehehe Då kan ju jag grilla min hund
______________________________
YOHIO♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2Fy4v27iXmCK5Nu%2Fgiphy.gif <3 It's a metaphor <3

3 maj, 2013 13:15

Borttagen

Avatar


jag ska sova över hos kompisar idag

3 maj, 2013 13:58

Solkatten
Elev

Avatar


Jag glömde mina handskar i skolan (det var lite kallt i morse). Men aja, jag behöver dem ändå inte nu. Det är ju så fint väder.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

3 maj, 2013 13:59

Minidjuret
Elev

Avatar

+1


I förrgår drömde jag att elefanter försökte mörda mig, och under dagen förföljde elefanter mig, på bilder över internet och reklamfilmer på bion.
I går vaknade jag och var fullt säker på att jag var Benedict Cumberbatch i sådär 4 sekunder.
Inatt vaknade jag halv fyra och fick panik och sprang och borstade tänderna.

Säg mig, är era nätter/mornar lika intressanta som mina?
Nej jag skulle inte tro det.


3 maj, 2013 14:01

Borttagen

Avatar

+2


Skrivet av Minidjuret:
I förrgår drömde jag att elefanter försökte mörda mig, och under dagen förföljde elefanter mig, på bilder över internet och reklamfilmer på bion.
I går vaknade jag och var fullt säker på att jag var Benedict Cumberbatch i sådär 4 sekunder.
Inatt vaknade jag halv fyra och fick panik och sprang och borstade tänderna.

Säg mig, är era nätter/mornar lika intressanta som mina?
Nej jag skulle inte tro det.



En natt förra veckan vaknade jag vid skrivbordet. Jag frågade min man vad jag gjorde där.
"Jag fick inte störa dig eftersom du skulle bygga en liten apparat man kunde resa i tiden med."
Och det hade jag gjort också - eller åtminstone försökt. På skrivbordet låg det en liten apparatur med kugghjul och kablar i brons. Funkade dock inte att resa med. Jag har inget minne av det.

En natt gick jag upp och pudrade ansiktet med mjöl eftersom jag skulle på bal - jag var ju Marie Antoinette. Mannen hittade mig i trädgården iförd vit peruk och en massa skynken jag snört ihop till en krinolin.

I förrgår natt dukade jag fram en massa tekoppar och skulle baka en icke-födelsedagstårta eftersom jag skulle ha tebjudning med den galna hattmakaren, marsharen och fyra uruk-hai med blomsterhattar.

Så lite intressant brukar det allt vara här hemma om nätterna. ^^

3 maj, 2013 14:08

Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Nymfadora Tonks:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Nymfadora Tonks:
Molly Evans: Vill du köpa julrosetter av mig kanske?


Menar du "Jul 2013/2012"?

Precis


Vad kan du sälja den för?

Nu har jag ju ingen Jul 2013... xD
Fast jag har 3st Jul 2012 och 1st Jul 2011 tillsalu
Ja du, vad sägs som 25-30g för 2012? Och kanske 45g för 2011?
Säg till om jag tar i alldeles för mycket

3 maj, 2013 14:36

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Minidjuret:
I förrgår drömde jag att elefanter försökte mörda mig, och under dagen förföljde elefanter mig, på bilder över internet och reklamfilmer på bion.
I går vaknade jag och var fullt säker på att jag var Benedict Cumberbatch i sådär 4 sekunder.
Inatt vaknade jag halv fyra och fick panik och sprang och borstade tänderna.

Säg mig, är era nätter/mornar lika intressanta som mina?
Nej jag skulle inte tro det.



En natt förra veckan vaknade jag vid skrivbordet. Jag frågade min man vad jag gjorde där.
"Jag fick inte störa dig eftersom du skulle bygga en liten apparat man kunde resa i tiden med."
Och det hade jag gjort också - eller åtminstone försökt. På skrivbordet låg det en liten apparatur med kugghjul och kablar i brons. Funkade dock inte att resa med. Jag har inget minne av det.

En natt gick jag upp och pudrade ansiktet med mjöl eftersom jag skulle på bal - jag var ju Marie Antoinette. Mannen hittade mig i trädgården iförd vit peruk och en massa skynken jag snört ihop till en krinolin.

I förrgår natt dukade jag fram en massa tekoppar och skulle baka en icke-födelsedagstårta eftersom jag skulle ha tebjudning med den galna hattmakaren, marsharen och fyra uruk-hai med blomsterhattar.

Så lite intressant brukar det allt vara här hemma om nätterna. ^^

En gång när jag var mindre så berättade mamma att en gång på natten ramlade jag ner från våningssängen (jag låg överst) men jag vaknade inte utav det utan istället skrattade jag och sedan somnade jag om. Dafuq?

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

3 maj, 2013 14:45

Borttagen

Avatar


Skrivet av Nymfadora Tonks:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Nymfadora Tonks:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Nymfadora Tonks:
Molly Evans: Vill du köpa julrosetter av mig kanske?


Menar du "Jul 2013/2012"?

Precis


Vad kan du sälja den för?

Nu har jag ju ingen Jul 2013... xD
Fast jag har 3st Jul 2012 och 1st Jul 2011 tillsalu
Ja du, vad sägs som 25-30g för 2012? Och kanske 45g för 2011?
Säg till om jag tar i alldeles för mycket


Hm… Kan vi ta 22 g för 2012, 43 för 2011? Sedan kanske jag köper mer!

3 maj, 2013 14:48

Ginny Weasley 100
Elev

Avatar


öhh, hehehe! Ibland skriker jag i sömnen och drömmer om kameler...vet inte varför jag drömde om en kamel och en gubbe med turban, men det är ju vanligt att man pratar eller skriker i sömnen.
________________________________
YOHIO♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2Fy4v27iXmCK5Nu%2Fgiphy.gif <3 It's a metaphor <3

3 maj, 2013 14:48

1 2 3 ... 12268 12269 12270 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.