@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pixie
Elev |
3 maj, 2013 07:06 |
|
Måntass
Elev |
Skrivet av Borttagen: (Jag känner precis samma sak, så därför tummar jag den här!) Skrivet av Borttagen: (Jag känner precis samma sak, så därför tummar jag den här!) *Ger tumme för ersättning* Taack! ![]()
3 maj, 2013 07:47 |
|
Solkatten
Elev |
22400 inlägg. :3
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 maj, 2013 07:52 |
|
Tvilling
Elev |
Idag börjar vi med utegympa o det är superfint väder! :-)
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 3 maj, 2013 08:43 |
|
Solkatten
Elev |
Har Biologi tjugo över.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 maj, 2013 09:05 |
|
acciomuffin
Elev |
MINA VÄLDIGT VITA CONVERSE SYNS FRÅN 10 KM AVSTÅND SÅ OM NI SER NÅGON TJEJ I NACKA SOM BLÄNDAR ER, SÅ ÄR DET JAG
3 maj, 2013 09:53 |
|
EmahS
Elev |
3 maj, 2013 10:35 |
|
Sirius_Musta
Elev |
För en stund sen satt jag på bussen och tänkte nyttja deras gratis-internet. Så fanns det ett Wi-Fi nv som hette Voldemort, haha.
3 maj, 2013 11:12 |
|
Solkatten
Elev |
Har slutat nu (vi fick sluta en kvart tidigare) och jag får nu vänta en och en halvtimme på bussen.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 maj, 2013 11:15 |
|
Obliviate_
Elev |
Jag tror att jag har lite aggrisioner jag håller tillbaka inombords..
Drömde inatt att jag sparkade ihjäl en människa och drömmen avslutades med att jag tänkte "Det är väll fan på tiden att jag får ge igen för all jävla skit jag får ta" /Mordisk. Not really though. 3 maj, 2013 11:42 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen