Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 12264 12265 12266 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Älskar min mobil. Trodde ingen mobil kunde slå iPhone, sjukt vad fel jag hade!!!!

2 maj, 2013 22:00

EmahS
Elev

Avatar


Stockholm. vad hände med det jättefina vädret som skulle vara i helgen?!

jag skulle sitta på en uteservering imorgon kväll.
nu ska det ju bli kallt.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_me286fYtEh1ruzvefo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m7oekvYHbC1rc1gvjo3_r1_500.gif

2 maj, 2013 22:01

Ginny Weasley 100
Elev

Avatar


Vad har du för någon mobil??
__________________________________
YOHIO♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2Fy4v27iXmCK5Nu%2Fgiphy.gif <3 It's a metaphor <3

2 maj, 2013 22:02

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ginny Weasley 100:
Vad har du för någon mobil??

Antar att du menar mig x) Jag fick en Samsung Galaxy S4 i tisdags!

2 maj, 2013 22:03

Ginny Weasley 100
Elev

Avatar


Ahh, har också en samsung, men ska byta.
____________________________________
YOHIO♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2Fy4v27iXmCK5Nu%2Fgiphy.gif <3 It's a metaphor <3

2 maj, 2013 22:05

LauraTree
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag tänker på striden som ägde rum för 15 år sedan på en magisk skola. Många dog men som Neville sa de dog inte förgäves!!
This ^^ Ska läsa Striden på Hogwarts biten nu

2 maj, 2013 22:14

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ginny Weasley 100:
vilken barnkammare????
___________________________
YOHIO♥


Barnkammaren till vårt första barn som kommer i augusti~

2 maj, 2013 22:15

Frivolt
Elev

Avatar


Jag är så himla trött xD Alltså jag förstår inte....why? xD

2 maj, 2013 22:17

Borttagen

Avatar

+3


Visste ni att..
"Den lilla Sjöjungfrun" av Hans Christian Andersen i själva verket var ett kärleksbrev till en man vid namn Edvard Collin?

Efter att ha fått reda på att Collin hade förlovat sig med en ung kvinna, så förklarade Andersen sin kärlek för Collin för att han ville att han skulle veta att han längtade efter honom som om han var en vacker kalabrisk kvinna. Collin blev äcklad och avfärdade Andersen.

Därför skrev Andersen "Den lilla Sjöjungfrun" som en symbol för det omöjliga att någonsin få Collin - precis som en sjöjungfru inte kan vara med en människa. Därefter skickade han det till Collin år 1836 och det är det djupaste kärleksbrevet i historien man någonsin funnit.

(Och som ni vet - ni som läst originalet av "Den lilla Sjöjungfrun" - så slutar den inte alls lika lyckligt som Disneys version. Originalet är fruktansvärt hemsk och sorglig.)

2 maj, 2013 22:28

Obliviate_
Elev

Avatar


besviken.

2 maj, 2013 22:43

1 2 3 ... 12264 12265 12266 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.