@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elma00
Elev |
Inte jag... elelr det kanske jag gör, för jag känner igen det nu, när jag tänker på det xD
2 maj, 2013 21:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag sitter och funderar på vem som spelade Lucy i narnia filmerna ska ta reda på det tror jag läste fel och trodde det stog "jag tror det var jag" 2 maj, 2013 21:42 |
|
Ginny Weasley 100
Elev |
2 maj, 2013 21:45 |
scarhead
Lärare |
OKEJ SÅ VET NI
LITA ALDRIG PÅ Neeyum FÖR HON SKICKADE PRECIS EN SCREAMER VILKET ORSAKADE MIG TILL ATT SLITA AV MIG HÖRLURARNA SÅ JAG REV MIG SJÄLV SÅ KRAFTIGT I ANSIKTET ATT DET BÖRJADE BLÖDA OCH NU HAR JAG ETT STORT FUCKING RIVMÄRKE I ANSIKTET 2 maj, 2013 21:46
Detta inlägg ändrades senast 2013-05- 2 kl. 21:51
|
|
Pixie
Elev |
2 maj, 2013 21:48 |
|
EmahS
Elev |
2 maj, 2013 21:49 |
|
Ginny Weasley 100
Elev |
2 maj, 2013 21:50 |
|
Borttagen
|
Jag tänker på striden som ägde rum för 15 år sedan på en magisk skola. Många dog men som Neville sa de dog inte förgäves!!
2 maj, 2013 21:57 |
|
EmahS
Elev |
åh.
jag vet inte om jag ska boka hotell på onsdag. det hade varit skönt att kunna byta om, och göra vid sig innan konserten. för det kan jag inte om jag ska bo hos min kompis. och jag får ha med väskan till konserten.
2 maj, 2013 21:58 |
|
Ginny Weasley 100
Elev |
2 maj, 2013 21:59 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen