Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Moy.GinnyWeasley: Å tack finis! ♥
29 jul, 2012 19:07 |
|
Minidjuret
Elev |
Lunah~- Naaw, det samma om dig ♥
29 jul, 2012 19:42 |
|
Lunah~
Elev |
29 jul, 2012 19:51 |
|
adliitam
Elev |
29 jul, 2012 20:43 |
|
Cara Riddle
Elev |
Jag vill ge en stor komplimang till några få personer som mot all förmodan står ut med mig just nu. jag är verkligen inte fröken solstråle just nu, utan snarare tvärt om men trotts detta står ni ut, ni finns vid min sida, ni svarar på mina ugglor och ja ni tar emot mig när jag faller. jag älskar er något enormt och även om det inte verkar så nu så är det verkligen inte ert fel att det är som det är och att jag inte svarar så glatt och håller mig borta här ifrån. men jag vill så tacka er.
MizzNina, Minidjuret, lovarto, DeathDownAlex och Kiera ♥ ni är helt fantastiska, ni är de bästa vänner man kan ha. love you ♥ ![]()
29 jul, 2012 21:29 |
|
Minidjuret
Elev |
Cara Riddle- Jag "står alltid ut" med dig. Du är underbar så att c: ♥
Hoppas allt blir bättre snart! 29 jul, 2012 21:32 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Minidjuret: Jag skulle kunna krama dig tills du faktiskt typ dör. du är en sån underbar syster att jag inte vet vad jag skall ta mig till Cara Riddle- Jag "står alltid ut" med dig. Du är underbar så att c: ♥ Hoppas allt blir bättre snart! det blir det nog ![]()
29 jul, 2012 21:37 |
|
Borttagen
|
Cara Riddle älskade du jag finns alltid här för dig ♥ även om jag nu flyttar så är jag här ♥
29 jul, 2012 21:41 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: Tack älskade du ♥Cara Riddle älskade du jag finns alltid här för dig ♥ även om jag nu flyttar så är jag här ♥ ![]()
29 jul, 2012 21:42 |
|
Minidjuret
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Minidjuret: Jag skulle kunna krama dig tills du faktiskt typ dör. du är en sån underbar syster att jag inte vet vad jag skall ta mig till Cara Riddle- Jag "står alltid ut" med dig. Du är underbar så att c: ♥ Hoppas allt blir bättre snart! det blir det nog du är välkommen hit c: *kram* Klart det blir ♥ 29 jul, 2012 21:48 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen