Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Skriva av sig-tråden

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

1 2 3 ... 1225 1226 1227 ... 2301 2302 2303
Användare Inlägg
SevLoveer
Elev

Avatar


Skrivet av Millson Lovegood:
Skrivet av SevLoveer:
Skrivet av Millson Lovegood:
Skrivet av SevLoveer:
Skrivet av Millson Lovegood:
Skrivet av SevLoveer:
Skrivet av Millson Lovegood:
Skrivet av SevLoveer:
alltså jag går i åttan och jag bryr mig inte ett skit om mina betyg egentligen
alla säger att ''åh men det är ju inte långt kvar nu,vi har bara nian kvar sen och sedan ska vi välja gymnasium''
bitch please
tror ni inte att jag vet
skolsystemet kan gå och ta sig i röven för jag bryr mig inte ett skit om skolan
hatar allt
hatar skolan
hatar alla personer i skolan också
skulle gärna sätta eld på den
usch
allt skolan ger mig är mer ångest
+ mobbning and shit
orkar bara inte
tror inte ens att jag kommer vara här när jag går ur skolan
kanske död,kanske inte
vi får se

nej. våga inte lämna den här planeten.
tänk på allt bra som kan hända efter nian!
du kan gå vilket gymnasium som helst med vilken inriktning som helst som du får välja helt själv. musik, bild, matte, skateboard, teater, det finns allt! eller ta ett år borta från skolan. åka till ett annat land som utbytesstudent. det finns så sjukt mycket man kan göra och så många trevliga människor som man kan träffa. döden är en permanent lösning till ett temporärt problem, you know...
fucking skit i allt och alla som får dig att må dåligt.
fokusera på det som är bra och bygg ditt liv runt det. det finns många saker som faktiskt är bra med livet, saker man vill se och göra. snart är skolan slut och livet kan börja. snart är det jul. sen är det vår och sommar. flera flera veckor utan skola och alla idioter som tror att de är något. det är du som är något. det är du som väljer vad du ska bli.
dont let the muggles bring you down!
stå på dig för du är en sjukt bra människa som förtjänar att leva.

förlåt om jag överreagerade nu men jag ville bara att du ska veta hur mycket du är värd och hur mycket det finns att se fram emot.
styrkekramar (om du gillar att kramas)
styrke-high-fives (om du föredrar det) ♥


för tillfället, så är det ända som är värt att leva för,musik och min bästis
och sommarloven är det värsta som finns ibland då min pappa tjatar på mig om att gå och bada
och jag bara sitter i mitt rum täckt i kläder fast det är 10+
och bara gråter,äter glass,precis som förra sommaren

men på sommaren finns festivaler! dra med din bästis till bråvalla! både bmth och om&m kommer!


WHAT? tell me more information

yes det är en festival utanför norrköping so är tre dagar i sommar i juni 26-27-28 är jag rätt säker på... alla artister har inte släppts än men bmth och omam är 100% säkert det kostar typ 2000 kr för tre dagars festivalpass och tältplats... det är ganska stor chans att träffa artister (mina syrra träffa jack barakat förra året) och man kan skicka förslag/rösta på vilka man vill ska komma på deras hemsida... typ pierce the veil och mayday parade hoppas jag kommer... vet inte om du gillar dom men we came as romans ska komma
hoppas du kan gå! har hört att det är riktigt najs även fast jag inte hade möjlighet att gå förra året


jahopp, min mamma sa nej ännu en gång till att gå på en konsert

å nej fan vad segt! men du har fram till sommarn på dig att övertyga henne
har inte riktigt lyckats övertyga mina föräldrar än... men de har snart insett att oli sykes inte är satanist haha


inget fel med att vara satanist...dessutom så kommer min mamma aldrig ändra sig

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi57.tinypic.com%2F2vuj13d.jpg

17 dec, 2013 19:52

Millson Lovegood
Elev

Avatar


Skrivet av SevLoveer:
Skrivet av Millson Lovegood:
Skrivet av SevLoveer:
Skrivet av Millson Lovegood:
Skrivet av SevLoveer:
Skrivet av Millson Lovegood:
Skrivet av SevLoveer:
Skrivet av Millson Lovegood:
Skrivet av SevLoveer:
alltså jag går i åttan och jag bryr mig inte ett skit om mina betyg egentligen
alla säger att ''åh men det är ju inte långt kvar nu,vi har bara nian kvar sen och sedan ska vi välja gymnasium''
bitch please
tror ni inte att jag vet
skolsystemet kan gå och ta sig i röven för jag bryr mig inte ett skit om skolan
hatar allt
hatar skolan
hatar alla personer i skolan också
skulle gärna sätta eld på den
usch
allt skolan ger mig är mer ångest
+ mobbning and shit
orkar bara inte
tror inte ens att jag kommer vara här när jag går ur skolan
kanske död,kanske inte
vi får se

nej. våga inte lämna den här planeten.
tänk på allt bra som kan hända efter nian!
du kan gå vilket gymnasium som helst med vilken inriktning som helst som du får välja helt själv. musik, bild, matte, skateboard, teater, det finns allt! eller ta ett år borta från skolan. åka till ett annat land som utbytesstudent. det finns så sjukt mycket man kan göra och så många trevliga människor som man kan träffa. döden är en permanent lösning till ett temporärt problem, you know...
fucking skit i allt och alla som får dig att må dåligt.
fokusera på det som är bra och bygg ditt liv runt det. det finns många saker som faktiskt är bra med livet, saker man vill se och göra. snart är skolan slut och livet kan börja. snart är det jul. sen är det vår och sommar. flera flera veckor utan skola och alla idioter som tror att de är något. det är du som är något. det är du som väljer vad du ska bli.
dont let the muggles bring you down!
stå på dig för du är en sjukt bra människa som förtjänar att leva.

förlåt om jag överreagerade nu men jag ville bara att du ska veta hur mycket du är värd och hur mycket det finns att se fram emot.
styrkekramar (om du gillar att kramas)
styrke-high-fives (om du föredrar det) ♥


för tillfället, så är det ända som är värt att leva för,musik och min bästis
och sommarloven är det värsta som finns ibland då min pappa tjatar på mig om att gå och bada
och jag bara sitter i mitt rum täckt i kläder fast det är 10+
och bara gråter,äter glass,precis som förra sommaren

men på sommaren finns festivaler! dra med din bästis till bråvalla! både bmth och om&m kommer!


WHAT? tell me more information

yes det är en festival utanför norrköping so är tre dagar i sommar i juni 26-27-28 är jag rätt säker på... alla artister har inte släppts än men bmth och omam är 100% säkert det kostar typ 2000 kr för tre dagars festivalpass och tältplats... det är ganska stor chans att träffa artister (mina syrra träffa jack barakat förra året) och man kan skicka förslag/rösta på vilka man vill ska komma på deras hemsida... typ pierce the veil och mayday parade hoppas jag kommer... vet inte om du gillar dom men we came as romans ska komma
hoppas du kan gå! har hört att det är riktigt najs även fast jag inte hade möjlighet att gå förra året


jahopp, min mamma sa nej ännu en gång till att gå på en konsert

å nej fan vad segt! men du har fram till sommarn på dig att övertyga henne
har inte riktigt lyckats övertyga mina föräldrar än... men de har snart insett att oli sykes inte är satanist haha


inget fel med att vara satanist...dessutom så kommer min mamma aldrig ändra sig


#trueshit man får tro på vad man vill tycker jag men min mamma håller inte med.

mycket kan hända på sex månader, hon kan ändra sig, you never know jag håller tummarna

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F33.media.tumblr.com%2F45c6f0db0bf6edb4530d733acd16716d%2Ftumblr_nhiz9wRVw31sv9s05o6_250.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F8825c754e96dae86ed96948769e1032a%2Ftumblr_nhiz9wRVw31sv9s05o2_250.gif

17 dec, 2013 20:02

SevLoveer
Elev

Avatar


Skrivet av Millson Lovegood:
Skrivet av SevLoveer:
Skrivet av Millson Lovegood:
Skrivet av SevLoveer:
Skrivet av Millson Lovegood:
Skrivet av SevLoveer:
Skrivet av Millson Lovegood:
Skrivet av SevLoveer:
Skrivet av Millson Lovegood:
Skrivet av SevLoveer:
alltså jag går i åttan och jag bryr mig inte ett skit om mina betyg egentligen
alla säger att ''åh men det är ju inte långt kvar nu,vi har bara nian kvar sen och sedan ska vi välja gymnasium''
bitch please
tror ni inte att jag vet
skolsystemet kan gå och ta sig i röven för jag bryr mig inte ett skit om skolan
hatar allt
hatar skolan
hatar alla personer i skolan också
skulle gärna sätta eld på den
usch
allt skolan ger mig är mer ångest
+ mobbning and shit
orkar bara inte
tror inte ens att jag kommer vara här när jag går ur skolan
kanske död,kanske inte
vi får se

nej. våga inte lämna den här planeten.
tänk på allt bra som kan hända efter nian!
du kan gå vilket gymnasium som helst med vilken inriktning som helst som du får välja helt själv. musik, bild, matte, skateboard, teater, det finns allt! eller ta ett år borta från skolan. åka till ett annat land som utbytesstudent. det finns så sjukt mycket man kan göra och så många trevliga människor som man kan träffa. döden är en permanent lösning till ett temporärt problem, you know...
fucking skit i allt och alla som får dig att må dåligt.
fokusera på det som är bra och bygg ditt liv runt det. det finns många saker som faktiskt är bra med livet, saker man vill se och göra. snart är skolan slut och livet kan börja. snart är det jul. sen är det vår och sommar. flera flera veckor utan skola och alla idioter som tror att de är något. det är du som är något. det är du som väljer vad du ska bli.
dont let the muggles bring you down!
stå på dig för du är en sjukt bra människa som förtjänar att leva.

förlåt om jag överreagerade nu men jag ville bara att du ska veta hur mycket du är värd och hur mycket det finns att se fram emot.
styrkekramar (om du gillar att kramas)
styrke-high-fives (om du föredrar det) ♥


för tillfället, så är det ända som är värt att leva för,musik och min bästis
och sommarloven är det värsta som finns ibland då min pappa tjatar på mig om att gå och bada
och jag bara sitter i mitt rum täckt i kläder fast det är 10+
och bara gråter,äter glass,precis som förra sommaren

men på sommaren finns festivaler! dra med din bästis till bråvalla! både bmth och om&m kommer!


WHAT? tell me more information

yes det är en festival utanför norrköping so är tre dagar i sommar i juni 26-27-28 är jag rätt säker på... alla artister har inte släppts än men bmth och omam är 100% säkert det kostar typ 2000 kr för tre dagars festivalpass och tältplats... det är ganska stor chans att träffa artister (mina syrra träffa jack barakat förra året) och man kan skicka förslag/rösta på vilka man vill ska komma på deras hemsida... typ pierce the veil och mayday parade hoppas jag kommer... vet inte om du gillar dom men we came as romans ska komma
hoppas du kan gå! har hört att det är riktigt najs även fast jag inte hade möjlighet att gå förra året


jahopp, min mamma sa nej ännu en gång till att gå på en konsert

å nej fan vad segt! men du har fram till sommarn på dig att övertyga henne
har inte riktigt lyckats övertyga mina föräldrar än... men de har snart insett att oli sykes inte är satanist haha


inget fel med att vara satanist...dessutom så kommer min mamma aldrig ändra sig


#trueshit man får tro på vad man vill tycker jag men min mamma håller inte med.

mycket kan hända på sex månader, hon kan ändra sig, you never know jag håller tummarna


om några månader kommer biljetterna vara slut och jag kommer att må skit

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi57.tinypic.com%2F2vuj13d.jpg

17 dec, 2013 20:04

Millson Lovegood
Elev

Avatar


Skrivet av SevLoveer:
Skrivet av Millson Lovegood:
Skrivet av SevLoveer:
Skrivet av Millson Lovegood:
Skrivet av SevLoveer:
Skrivet av Millson Lovegood:
Skrivet av SevLoveer:
Skrivet av Millson Lovegood:
Skrivet av SevLoveer:
Skrivet av Millson Lovegood:
Skrivet av SevLoveer:
alltså jag går i åttan och jag bryr mig inte ett skit om mina betyg egentligen
alla säger att ''åh men det är ju inte långt kvar nu,vi har bara nian kvar sen och sedan ska vi välja gymnasium''
bitch please
tror ni inte att jag vet
skolsystemet kan gå och ta sig i röven för jag bryr mig inte ett skit om skolan
hatar allt
hatar skolan
hatar alla personer i skolan också
skulle gärna sätta eld på den
usch
allt skolan ger mig är mer ångest
+ mobbning and shit
orkar bara inte
tror inte ens att jag kommer vara här när jag går ur skolan
kanske död,kanske inte
vi får se

nej. våga inte lämna den här planeten.
tänk på allt bra som kan hända efter nian!
du kan gå vilket gymnasium som helst med vilken inriktning som helst som du får välja helt själv. musik, bild, matte, skateboard, teater, det finns allt! eller ta ett år borta från skolan. åka till ett annat land som utbytesstudent. det finns så sjukt mycket man kan göra och så många trevliga människor som man kan träffa. döden är en permanent lösning till ett temporärt problem, you know...
fucking skit i allt och alla som får dig att må dåligt.
fokusera på det som är bra och bygg ditt liv runt det. det finns många saker som faktiskt är bra med livet, saker man vill se och göra. snart är skolan slut och livet kan börja. snart är det jul. sen är det vår och sommar. flera flera veckor utan skola och alla idioter som tror att de är något. det är du som är något. det är du som väljer vad du ska bli.
dont let the muggles bring you down!
stå på dig för du är en sjukt bra människa som förtjänar att leva.

förlåt om jag överreagerade nu men jag ville bara att du ska veta hur mycket du är värd och hur mycket det finns att se fram emot.
styrkekramar (om du gillar att kramas)
styrke-high-fives (om du föredrar det) ♥


för tillfället, så är det ända som är värt att leva för,musik och min bästis
och sommarloven är det värsta som finns ibland då min pappa tjatar på mig om att gå och bada
och jag bara sitter i mitt rum täckt i kläder fast det är 10+
och bara gråter,äter glass,precis som förra sommaren

men på sommaren finns festivaler! dra med din bästis till bråvalla! både bmth och om&m kommer!


WHAT? tell me more information

yes det är en festival utanför norrköping so är tre dagar i sommar i juni 26-27-28 är jag rätt säker på... alla artister har inte släppts än men bmth och omam är 100% säkert det kostar typ 2000 kr för tre dagars festivalpass och tältplats... det är ganska stor chans att träffa artister (mina syrra träffa jack barakat förra året) och man kan skicka förslag/rösta på vilka man vill ska komma på deras hemsida... typ pierce the veil och mayday parade hoppas jag kommer... vet inte om du gillar dom men we came as romans ska komma
hoppas du kan gå! har hört att det är riktigt najs även fast jag inte hade möjlighet att gå förra året


jahopp, min mamma sa nej ännu en gång till att gå på en konsert

å nej fan vad segt! men du har fram till sommarn på dig att övertyga henne
har inte riktigt lyckats övertyga mina föräldrar än... men de har snart insett att oli sykes inte är satanist haha


inget fel med att vara satanist...dessutom så kommer min mamma aldrig ändra sig


#trueshit man får tro på vad man vill tycker jag men min mamma håller inte med.

mycket kan hända på sex månader, hon kan ändra sig, you never know jag håller tummarna


om några månader kommer biljetterna vara slut och jag kommer att må skit

dom släpptes igår så än finns det tid, och man kan ofta köpa av folk som blivit sjuka eller sådär... men eftersom det är utomhus brukar det ju finnas typ sjukt mycket biljetter så det är nog inte bråttom alls... min syrra köpte sin biljett i maj förra året. :-) there is hope friend :-)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F33.media.tumblr.com%2F45c6f0db0bf6edb4530d733acd16716d%2Ftumblr_nhiz9wRVw31sv9s05o6_250.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F8825c754e96dae86ed96948769e1032a%2Ftumblr_nhiz9wRVw31sv9s05o2_250.gif

17 dec, 2013 20:14

SevLoveer
Elev

Avatar


Skrivet av Millson Lovegood:
Skrivet av SevLoveer:
Skrivet av Millson Lovegood:
Skrivet av SevLoveer:
Skrivet av Millson Lovegood:
Skrivet av SevLoveer:
Skrivet av Millson Lovegood:
Skrivet av SevLoveer:
Skrivet av Millson Lovegood:
Skrivet av SevLoveer:
Skrivet av Millson Lovegood:
Skrivet av SevLoveer:
alltså jag går i åttan och jag bryr mig inte ett skit om mina betyg egentligen
alla säger att ''åh men det är ju inte långt kvar nu,vi har bara nian kvar sen och sedan ska vi välja gymnasium''
bitch please
tror ni inte att jag vet
skolsystemet kan gå och ta sig i röven för jag bryr mig inte ett skit om skolan
hatar allt
hatar skolan
hatar alla personer i skolan också
skulle gärna sätta eld på den
usch
allt skolan ger mig är mer ångest
+ mobbning and shit
orkar bara inte
tror inte ens att jag kommer vara här när jag går ur skolan
kanske död,kanske inte
vi får se

nej. våga inte lämna den här planeten.
tänk på allt bra som kan hända efter nian!
du kan gå vilket gymnasium som helst med vilken inriktning som helst som du får välja helt själv. musik, bild, matte, skateboard, teater, det finns allt! eller ta ett år borta från skolan. åka till ett annat land som utbytesstudent. det finns så sjukt mycket man kan göra och så många trevliga människor som man kan träffa. döden är en permanent lösning till ett temporärt problem, you know...
fucking skit i allt och alla som får dig att må dåligt.
fokusera på det som är bra och bygg ditt liv runt det. det finns många saker som faktiskt är bra med livet, saker man vill se och göra. snart är skolan slut och livet kan börja. snart är det jul. sen är det vår och sommar. flera flera veckor utan skola och alla idioter som tror att de är något. det är du som är något. det är du som väljer vad du ska bli.
dont let the muggles bring you down!
stå på dig för du är en sjukt bra människa som förtjänar att leva.

förlåt om jag överreagerade nu men jag ville bara att du ska veta hur mycket du är värd och hur mycket det finns att se fram emot.
styrkekramar (om du gillar att kramas)
styrke-high-fives (om du föredrar det) ♥


för tillfället, så är det ända som är värt att leva för,musik och min bästis
och sommarloven är det värsta som finns ibland då min pappa tjatar på mig om att gå och bada
och jag bara sitter i mitt rum täckt i kläder fast det är 10+
och bara gråter,äter glass,precis som förra sommaren

men på sommaren finns festivaler! dra med din bästis till bråvalla! både bmth och om&m kommer!


WHAT? tell me more information

yes det är en festival utanför norrköping so är tre dagar i sommar i juni 26-27-28 är jag rätt säker på... alla artister har inte släppts än men bmth och omam är 100% säkert det kostar typ 2000 kr för tre dagars festivalpass och tältplats... det är ganska stor chans att träffa artister (mina syrra träffa jack barakat förra året) och man kan skicka förslag/rösta på vilka man vill ska komma på deras hemsida... typ pierce the veil och mayday parade hoppas jag kommer... vet inte om du gillar dom men we came as romans ska komma
hoppas du kan gå! har hört att det är riktigt najs även fast jag inte hade möjlighet att gå förra året


jahopp, min mamma sa nej ännu en gång till att gå på en konsert

å nej fan vad segt! men du har fram till sommarn på dig att övertyga henne
har inte riktigt lyckats övertyga mina föräldrar än... men de har snart insett att oli sykes inte är satanist haha


inget fel med att vara satanist...dessutom så kommer min mamma aldrig ändra sig


#trueshit man får tro på vad man vill tycker jag men min mamma håller inte med.

mycket kan hända på sex månader, hon kan ändra sig, you never know jag håller tummarna


om några månader kommer biljetterna vara slut och jag kommer att må skit

dom släpptes igår så än finns det tid, och man kan ofta köpa av folk som blivit sjuka eller sådär... men eftersom det är utomhus brukar det ju finnas typ sjukt mycket biljetter så det är nog inte bråttom alls... min syrra köpte sin biljett i maj förra året. :-) there is hope friend :-)


i hope so

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi57.tinypic.com%2F2vuj13d.jpg

17 dec, 2013 20:17

Ginny00
Elev

Avatar


Motivationen är dålig just nu. Behöver något som piggar upp mig..

17 dec, 2013 20:21

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Motivationen är dålig just nu. Behöver något som piggar upp mig..
Titta på Glee

17 dec, 2013 20:23

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginny00:
Motivationen är dålig just nu. Behöver något som piggar upp mig..
Titta på Glee

Jag orkar inte xD

Nä men jag menar något mer.. omfattande

17 dec, 2013 20:24

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginny00:
Motivationen är dålig just nu. Behöver något som piggar upp mig..
Titta på Glee

Jag orkar inte xD

Nä men jag menar något mer.. omfattande
Då vet jag inte :c

Ja, jag skrev bara det första som dök upp i mitt huvud, vilket var Glee eftersom att jag tittade på din forumsignatur cx

17 dec, 2013 20:26

Jac
Elev

Avatar


jag är så trött. jag har ingen ork till nått och inget går som jag planerat. inga egentliga stora problem vill mest klaga på allt. men snart är det lov och då ska jag sova sova och sova

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.lovethispic.com%2Fuploaded_images%2F9361-In-Love-With-You.jpg

17 dec, 2013 20:33

1 2 3 ... 1225 1226 1227 ... 2301 2302 2303

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

Du får inte svara på den här tråden.