Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
SevLoveer
Elev |
Skrivet av Millson Lovegood: Skrivet av SevLoveer: Skrivet av Millson Lovegood: Skrivet av SevLoveer: Skrivet av Millson Lovegood: Skrivet av SevLoveer: Skrivet av Millson Lovegood: Skrivet av SevLoveer: alltså jag går i åttan och jag bryr mig inte ett skit om mina betyg egentligen alla säger att ''åh men det är ju inte långt kvar nu,vi har bara nian kvar sen och sedan ska vi välja gymnasium'' bitch please tror ni inte att jag vet skolsystemet kan gå och ta sig i röven för jag bryr mig inte ett skit om skolan hatar allt hatar skolan hatar alla personer i skolan också skulle gärna sätta eld på den usch allt skolan ger mig är mer ångest + mobbning and shit orkar bara inte tror inte ens att jag kommer vara här när jag går ur skolan kanske död,kanske inte vi får se nej. våga inte lämna den här planeten. tänk på allt bra som kan hända efter nian! du kan gå vilket gymnasium som helst med vilken inriktning som helst som du får välja helt själv. musik, bild, matte, skateboard, teater, det finns allt! eller ta ett år borta från skolan. åka till ett annat land som utbytesstudent. det finns så sjukt mycket man kan göra och så många trevliga människor som man kan träffa. döden är en permanent lösning till ett temporärt problem, you know... fucking skit i allt och alla som får dig att må dåligt. fokusera på det som är bra och bygg ditt liv runt det. det finns många saker som faktiskt är bra med livet, saker man vill se och göra. snart är skolan slut och livet kan börja. snart är det jul. sen är det vår och sommar. flera flera veckor utan skola och alla idioter som tror att de är något. det är du som är något. det är du som väljer vad du ska bli. dont let the muggles bring you down! stå på dig för du är en sjukt bra människa som förtjänar att leva. förlåt om jag överreagerade nu men jag ville bara att du ska veta hur mycket du är värd och hur mycket det finns att se fram emot. styrkekramar (om du gillar att kramas) styrke-high-fives (om du föredrar det) ♥ för tillfället, så är det ända som är värt att leva för,musik och min bästis och sommarloven är det värsta som finns ibland då min pappa tjatar på mig om att gå och bada och jag bara sitter i mitt rum täckt i kläder fast det är 10+ och bara gråter,äter glass,precis som förra sommaren men på sommaren finns festivaler! WHAT? tell me more information yes det är en festival utanför norrköping so är tre dagar i sommar i juni 26-27-28 är jag rätt säker på... alla artister har inte släppts än men bmth och omam är 100% säkert hoppas du kan gå! har hört att det är riktigt najs även fast jag inte hade möjlighet att gå förra året jahopp, min mamma sa nej ännu en gång till att gå på en konsert å nej har inte riktigt lyckats övertyga mina föräldrar än... men de har snart insett att oli sykes inte är satanist haha inget fel med att vara satanist...dessutom så kommer min mamma aldrig ändra sig
17 dec, 2013 19:52 |
|
Millson Lovegood
Elev |
Skrivet av SevLoveer: Skrivet av Millson Lovegood: Skrivet av SevLoveer: Skrivet av Millson Lovegood: Skrivet av SevLoveer: Skrivet av Millson Lovegood: Skrivet av SevLoveer: Skrivet av Millson Lovegood: Skrivet av SevLoveer: alltså jag går i åttan och jag bryr mig inte ett skit om mina betyg egentligen alla säger att ''åh men det är ju inte långt kvar nu,vi har bara nian kvar sen och sedan ska vi välja gymnasium'' bitch please tror ni inte att jag vet skolsystemet kan gå och ta sig i röven för jag bryr mig inte ett skit om skolan hatar allt hatar skolan hatar alla personer i skolan också skulle gärna sätta eld på den usch allt skolan ger mig är mer ångest + mobbning and shit orkar bara inte tror inte ens att jag kommer vara här när jag går ur skolan kanske död,kanske inte vi får se nej. våga inte lämna den här planeten. tänk på allt bra som kan hända efter nian! du kan gå vilket gymnasium som helst med vilken inriktning som helst som du får välja helt själv. musik, bild, matte, skateboard, teater, det finns allt! eller ta ett år borta från skolan. åka till ett annat land som utbytesstudent. det finns så sjukt mycket man kan göra och så många trevliga människor som man kan träffa. döden är en permanent lösning till ett temporärt problem, you know... fucking skit i allt och alla som får dig att må dåligt. fokusera på det som är bra och bygg ditt liv runt det. det finns många saker som faktiskt är bra med livet, saker man vill se och göra. snart är skolan slut och livet kan börja. snart är det jul. sen är det vår och sommar. flera flera veckor utan skola och alla idioter som tror att de är något. det är du som är något. det är du som väljer vad du ska bli. dont let the muggles bring you down! stå på dig för du är en sjukt bra människa som förtjänar att leva. förlåt om jag överreagerade nu men jag ville bara att du ska veta hur mycket du är värd och hur mycket det finns att se fram emot. styrkekramar (om du gillar att kramas) styrke-high-fives (om du föredrar det) ♥ för tillfället, så är det ända som är värt att leva för,musik och min bästis och sommarloven är det värsta som finns ibland då min pappa tjatar på mig om att gå och bada och jag bara sitter i mitt rum täckt i kläder fast det är 10+ och bara gråter,äter glass,precis som förra sommaren men på sommaren finns festivaler! WHAT? tell me more information yes det är en festival utanför norrköping so är tre dagar i sommar i juni 26-27-28 är jag rätt säker på... alla artister har inte släppts än men bmth och omam är 100% säkert hoppas du kan gå! har hört att det är riktigt najs även fast jag inte hade möjlighet att gå förra året jahopp, min mamma sa nej ännu en gång till att gå på en konsert å nej har inte riktigt lyckats övertyga mina föräldrar än... men de har snart insett att oli sykes inte är satanist haha inget fel med att vara satanist...dessutom så kommer min mamma aldrig ändra sig #trueshit man får tro på vad man vill tycker jag men min mamma håller inte med. mycket kan hända på sex månader, hon kan ändra sig, you never know
17 dec, 2013 20:02 |
|
SevLoveer
Elev |
Skrivet av Millson Lovegood: Skrivet av SevLoveer: Skrivet av Millson Lovegood: Skrivet av SevLoveer: Skrivet av Millson Lovegood: Skrivet av SevLoveer: Skrivet av Millson Lovegood: Skrivet av SevLoveer: Skrivet av Millson Lovegood: Skrivet av SevLoveer: alltså jag går i åttan och jag bryr mig inte ett skit om mina betyg egentligen alla säger att ''åh men det är ju inte långt kvar nu,vi har bara nian kvar sen och sedan ska vi välja gymnasium'' bitch please tror ni inte att jag vet skolsystemet kan gå och ta sig i röven för jag bryr mig inte ett skit om skolan hatar allt hatar skolan hatar alla personer i skolan också skulle gärna sätta eld på den usch allt skolan ger mig är mer ångest + mobbning and shit orkar bara inte tror inte ens att jag kommer vara här när jag går ur skolan kanske död,kanske inte vi får se nej. våga inte lämna den här planeten. tänk på allt bra som kan hända efter nian! du kan gå vilket gymnasium som helst med vilken inriktning som helst som du får välja helt själv. musik, bild, matte, skateboard, teater, det finns allt! eller ta ett år borta från skolan. åka till ett annat land som utbytesstudent. det finns så sjukt mycket man kan göra och så många trevliga människor som man kan träffa. döden är en permanent lösning till ett temporärt problem, you know... fucking skit i allt och alla som får dig att må dåligt. fokusera på det som är bra och bygg ditt liv runt det. det finns många saker som faktiskt är bra med livet, saker man vill se och göra. snart är skolan slut och livet kan börja. snart är det jul. sen är det vår och sommar. flera flera veckor utan skola och alla idioter som tror att de är något. det är du som är något. det är du som väljer vad du ska bli. dont let the muggles bring you down! stå på dig för du är en sjukt bra människa som förtjänar att leva. förlåt om jag överreagerade nu men jag ville bara att du ska veta hur mycket du är värd och hur mycket det finns att se fram emot. styrkekramar (om du gillar att kramas) styrke-high-fives (om du föredrar det) ♥ för tillfället, så är det ända som är värt att leva för,musik och min bästis och sommarloven är det värsta som finns ibland då min pappa tjatar på mig om att gå och bada och jag bara sitter i mitt rum täckt i kläder fast det är 10+ och bara gråter,äter glass,precis som förra sommaren men på sommaren finns festivaler! WHAT? tell me more information yes det är en festival utanför norrköping so är tre dagar i sommar i juni 26-27-28 är jag rätt säker på... alla artister har inte släppts än men bmth och omam är 100% säkert hoppas du kan gå! har hört att det är riktigt najs även fast jag inte hade möjlighet att gå förra året jahopp, min mamma sa nej ännu en gång till att gå på en konsert å nej har inte riktigt lyckats övertyga mina föräldrar än... men de har snart insett att oli sykes inte är satanist haha inget fel med att vara satanist...dessutom så kommer min mamma aldrig ändra sig #trueshit man får tro på vad man vill tycker jag men min mamma håller inte med. mycket kan hända på sex månader, hon kan ändra sig, you never know om några månader kommer biljetterna vara slut och jag kommer att må skit
17 dec, 2013 20:04 |
|
Millson Lovegood
Elev |
Skrivet av SevLoveer: Skrivet av Millson Lovegood: Skrivet av SevLoveer: Skrivet av Millson Lovegood: Skrivet av SevLoveer: Skrivet av Millson Lovegood: Skrivet av SevLoveer: Skrivet av Millson Lovegood: Skrivet av SevLoveer: Skrivet av Millson Lovegood: Skrivet av SevLoveer: alltså jag går i åttan och jag bryr mig inte ett skit om mina betyg egentligen alla säger att ''åh men det är ju inte långt kvar nu,vi har bara nian kvar sen och sedan ska vi välja gymnasium'' bitch please tror ni inte att jag vet skolsystemet kan gå och ta sig i röven för jag bryr mig inte ett skit om skolan hatar allt hatar skolan hatar alla personer i skolan också skulle gärna sätta eld på den usch allt skolan ger mig är mer ångest + mobbning and shit orkar bara inte tror inte ens att jag kommer vara här när jag går ur skolan kanske död,kanske inte vi får se nej. våga inte lämna den här planeten. tänk på allt bra som kan hända efter nian! du kan gå vilket gymnasium som helst med vilken inriktning som helst som du får välja helt själv. musik, bild, matte, skateboard, teater, det finns allt! eller ta ett år borta från skolan. åka till ett annat land som utbytesstudent. det finns så sjukt mycket man kan göra och så många trevliga människor som man kan träffa. döden är en permanent lösning till ett temporärt problem, you know... fucking skit i allt och alla som får dig att må dåligt. fokusera på det som är bra och bygg ditt liv runt det. det finns många saker som faktiskt är bra med livet, saker man vill se och göra. snart är skolan slut och livet kan börja. snart är det jul. sen är det vår och sommar. flera flera veckor utan skola och alla idioter som tror att de är något. det är du som är något. det är du som väljer vad du ska bli. dont let the muggles bring you down! stå på dig för du är en sjukt bra människa som förtjänar att leva. förlåt om jag överreagerade nu men jag ville bara att du ska veta hur mycket du är värd och hur mycket det finns att se fram emot. styrkekramar (om du gillar att kramas) styrke-high-fives (om du föredrar det) ♥ för tillfället, så är det ända som är värt att leva för,musik och min bästis och sommarloven är det värsta som finns ibland då min pappa tjatar på mig om att gå och bada och jag bara sitter i mitt rum täckt i kläder fast det är 10+ och bara gråter,äter glass,precis som förra sommaren men på sommaren finns festivaler! WHAT? tell me more information yes det är en festival utanför norrköping so är tre dagar i sommar i juni 26-27-28 är jag rätt säker på... alla artister har inte släppts än men bmth och omam är 100% säkert hoppas du kan gå! har hört att det är riktigt najs även fast jag inte hade möjlighet att gå förra året jahopp, min mamma sa nej ännu en gång till att gå på en konsert å nej har inte riktigt lyckats övertyga mina föräldrar än... men de har snart insett att oli sykes inte är satanist haha inget fel med att vara satanist...dessutom så kommer min mamma aldrig ändra sig #trueshit man får tro på vad man vill tycker jag men min mamma håller inte med. mycket kan hända på sex månader, hon kan ändra sig, you never know om några månader kommer biljetterna vara slut och jag kommer att må skit dom släpptes igår så än finns det tid, och man kan ofta köpa av folk som blivit sjuka eller sådär... men eftersom det är utomhus brukar det ju finnas typ sjukt mycket biljetter så det är nog inte bråttom alls... min syrra köpte sin biljett i maj förra året. :-) there is hope friend :-)
17 dec, 2013 20:14 |
|
SevLoveer
Elev |
Skrivet av Millson Lovegood: Skrivet av SevLoveer: Skrivet av Millson Lovegood: Skrivet av SevLoveer: Skrivet av Millson Lovegood: Skrivet av SevLoveer: Skrivet av Millson Lovegood: Skrivet av SevLoveer: Skrivet av Millson Lovegood: Skrivet av SevLoveer: Skrivet av Millson Lovegood: Skrivet av SevLoveer: alltså jag går i åttan och jag bryr mig inte ett skit om mina betyg egentligen alla säger att ''åh men det är ju inte långt kvar nu,vi har bara nian kvar sen och sedan ska vi välja gymnasium'' bitch please tror ni inte att jag vet skolsystemet kan gå och ta sig i röven för jag bryr mig inte ett skit om skolan hatar allt hatar skolan hatar alla personer i skolan också skulle gärna sätta eld på den usch allt skolan ger mig är mer ångest + mobbning and shit orkar bara inte tror inte ens att jag kommer vara här när jag går ur skolan kanske död,kanske inte vi får se nej. våga inte lämna den här planeten. tänk på allt bra som kan hända efter nian! du kan gå vilket gymnasium som helst med vilken inriktning som helst som du får välja helt själv. musik, bild, matte, skateboard, teater, det finns allt! eller ta ett år borta från skolan. åka till ett annat land som utbytesstudent. det finns så sjukt mycket man kan göra och så många trevliga människor som man kan träffa. döden är en permanent lösning till ett temporärt problem, you know... fucking skit i allt och alla som får dig att må dåligt. fokusera på det som är bra och bygg ditt liv runt det. det finns många saker som faktiskt är bra med livet, saker man vill se och göra. snart är skolan slut och livet kan börja. snart är det jul. sen är det vår och sommar. flera flera veckor utan skola och alla idioter som tror att de är något. det är du som är något. det är du som väljer vad du ska bli. dont let the muggles bring you down! stå på dig för du är en sjukt bra människa som förtjänar att leva. förlåt om jag överreagerade nu men jag ville bara att du ska veta hur mycket du är värd och hur mycket det finns att se fram emot. styrkekramar (om du gillar att kramas) styrke-high-fives (om du föredrar det) ♥ för tillfället, så är det ända som är värt att leva för,musik och min bästis och sommarloven är det värsta som finns ibland då min pappa tjatar på mig om att gå och bada och jag bara sitter i mitt rum täckt i kläder fast det är 10+ och bara gråter,äter glass,precis som förra sommaren men på sommaren finns festivaler! WHAT? tell me more information yes det är en festival utanför norrköping so är tre dagar i sommar i juni 26-27-28 är jag rätt säker på... alla artister har inte släppts än men bmth och omam är 100% säkert hoppas du kan gå! har hört att det är riktigt najs även fast jag inte hade möjlighet att gå förra året jahopp, min mamma sa nej ännu en gång till att gå på en konsert å nej har inte riktigt lyckats övertyga mina föräldrar än... men de har snart insett att oli sykes inte är satanist haha inget fel med att vara satanist...dessutom så kommer min mamma aldrig ändra sig #trueshit man får tro på vad man vill tycker jag men min mamma håller inte med. mycket kan hända på sex månader, hon kan ändra sig, you never know om några månader kommer biljetterna vara slut och jag kommer att må skit dom släpptes igår så än finns det tid, och man kan ofta köpa av folk som blivit sjuka eller sådär... men eftersom det är utomhus brukar det ju finnas typ sjukt mycket biljetter så det är nog inte bråttom alls... min syrra köpte sin biljett i maj förra året. :-) there is hope friend :-) i hope so
17 dec, 2013 20:17 |
|
Ginny00
Elev |
Motivationen är dålig just nu. Behöver något som piggar upp mig..
17 dec, 2013 20:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Titta på Glee Motivationen är dålig just nu. Behöver något som piggar upp mig.. 17 dec, 2013 20:23 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Titta på Glee Motivationen är dålig just nu. Behöver något som piggar upp mig.. Jag orkar inte xD Nä men jag menar något mer.. omfattande 17 dec, 2013 20:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Då vet jag inte :cSkrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Titta på Glee Motivationen är dålig just nu. Behöver något som piggar upp mig.. Jag orkar inte xD Nä men jag menar något mer.. omfattande Ja, jag skrev bara det första som dök upp i mitt huvud, vilket var Glee eftersom att jag tittade på din forumsignatur cx 17 dec, 2013 20:26 |
|
Jac
Elev |
jag är så trött. jag har ingen ork till nått och inget går som jag planerat. inga egentliga stora problem vill mest klaga på allt. men snart är det lov och då ska jag sova sova och sova
17 dec, 2013 20:33 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen