@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Den här dagen känns nu förstörd typ. Förut fick jag reda på att Alexander Salák ska lämna Färjestad.
2 maj, 2013 17:56 |
|
Borttagen
|
2 maj, 2013 17:57 |
|
EmahS
Elev |
om Springsteen kör My Hometown på lördag (han kör fan aldrig den) så kommer jag gråta.
alltså. jag tror inte folk förstår hur bra den här konserten kommer bli. finns fan en anledning till att Springsteen kallas "The Boss".
2 maj, 2013 17:58 |
|
Elma00
Elev |
Skrivet av EmahS: om Springsteen kör My Hometown på lördag (han kör fan aldrig den) så kommer jag gråta. alltså. jag tror inte folk förstår hur bra den här konserten kommer bli. finns fan en anledning till att Springsteen kallas "The Boss". Har inte hört så många låtar av honom, men min mamma var på en konsert för länge sen, och hon säger att det var den bästa hon någonsin varit på.
2 maj, 2013 18:01 |
|
Ginny Weasley 100
Elev |
2 maj, 2013 18:04 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Elma00: Skrivet av EmahS: om Springsteen kör My Hometown på lördag (han kör fan aldrig den) så kommer jag gråta. alltså. jag tror inte folk förstår hur bra den här konserten kommer bli. finns fan en anledning till att Springsteen kallas "The Boss". Har inte hört så många låtar av honom, men min mamma var på en konsert för länge sen, och hon säger att det var den bästa hon någonsin varit på. Han är... obeskrivligt bra. Och alla säger att Springsteen är den bästa artisten man kan se live. oavsett om man gillar honom eller inte.
2 maj, 2013 18:16 |
|
Elma00
Elev |
Skrivet av EmahS: Skrivet av Elma00: Skrivet av EmahS: om Springsteen kör My Hometown på lördag (han kör fan aldrig den) så kommer jag gråta. alltså. jag tror inte folk förstår hur bra den här konserten kommer bli. finns fan en anledning till att Springsteen kallas "The Boss". Har inte hört så många låtar av honom, men min mamma var på en konsert för länge sen, och hon säger att det var den bästa hon någonsin varit på. Han är... obeskrivligt bra. Och alla säger att Springsteen är den bästa artisten man kan se live. oavsett om man gillar honom eller inte. De låtar jag faktiskt hört av honom är väldigt bra! Exakt så sa mmma! OCh min musik lärare som har set honom.
2 maj, 2013 18:29 |
|
Kedjebrev
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kedjebrev: måste försöka komma på ett bra namn till en ny blogg gad det här blir svårt Vad handlar den om?! alltså inget speciellt. Min nuvarande hittar du här och det är mest min vardag, musik, foton osv.
http://Kaosregn.blogg.se
2 maj, 2013 18:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kedjebrev: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kedjebrev: måste försöka komma på ett bra namn till en ny blogg gad det här blir svårt Vad handlar den om?! alltså inget speciellt. Min nuvarande hittar du här och det är mest min vardag, musik, foton osv. Okay! Tittade där, och jag älskar ditt ansikte och hår!!!♥ (ifall det var du som formade munnen till ett O och höll upp peacemärket?) 2 maj, 2013 18:37 |
|
accioron
Elev |
2 maj, 2013 18:41 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen