@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Verro_Luna: Glad Internationell Harry Potter dag !!!! Jag och Sannaaa firar med KITTELKAKOR, ärr i pannan och Wizard rock! yey us! nu när verro drog iväg på fotboll sitter jag och myser med te (som är äckligt, vilket får mig att tänka på pumpajuice av någon anledning), wizard rock och harry potter-videos och wizard rock och snape. och snart är klockan sju = sju tysta minuter för alla som dött i HP. 2 maj, 2013 17:30 |
|
joel9324
Elev |
2 maj, 2013 17:35 |
|
Borttagen
|
wait.
får ni i sverige sommarlov först till midsommar??? 2 maj, 2013 17:37 |
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av Borttagen: wait. får ni i sverige sommarlov först till midsommar??? 14 juni without something there is no nothing 2 maj, 2013 17:38 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Tack! ♥ 2 maj, 2013 17:39 |
|
stellaa
Elev |
Skrivet av Borttagen: wait. får ni i sverige sommarlov först till midsommar??? jag får typ 5e juni tror jag :3 ![]() 2 maj, 2013 17:39 |
|
EmahS
Elev |
Kan någon försöka få in i mitt huvud att jag verkligen ska se Bruce Springsteen på lördag?
Liksom. nu på lördag. vet ni hur många år jag väntat på detta?
2 maj, 2013 17:40 |
|
Kedjebrev
Elev |
måste försöka komma på ett bra namn till en ny blogg gad det här blir svårt
http://Kaosregn.blogg.se
2 maj, 2013 17:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kedjebrev: måste försöka komma på ett bra namn till en ny blogg gad det här blir svårt Vad handlar den om?! 2 maj, 2013 17:48 |
|
stellaa
Elev |
2 maj, 2013 17:49 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen