@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag har tenta imorgon, eftersom jag är jättedålig på att börja så har jag fyra kapitel kvar i kemiboken, och de andra sitter inte direkt säkert i huvudet...
2 maj, 2013 11:19 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av EmahS: Varför börjar jag alltid läsa fanfics som inte är klara? orkar fan inte vänta på nya kapitel. I know that feeling. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 maj, 2013 12:18 |
|
Borttagen
|
Ja då var det intrenationa harry potter dagan idag då och jag ska då tänka på striden på hogwards idag och på vilka som gav sitt liv
2 maj, 2013 12:21 |
|
Solkatten
Elev |
Jag tror att Kolibrin är mitt totemdjur. Det är i alla fall det som passar bäst när jag läser om alla andra.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 maj, 2013 13:05 |
|
Ginny Weasley 100
Elev |
Hp dagen idag!!!! Ska man fira?????
________________________________________ YOHIO♥
<3 It's a metaphor <3
2 maj, 2013 13:13 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Ginny Weasley 100: Hp dagen idag!!!! Ska man fira????? ________________________________________ YOHIO♥ HP dagen? o.o "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 maj, 2013 13:14 |
|
Ginny Weasley 100
Elev |
Ja, vet inte vad det är men det ryktades om att de var hp dagen idag!
____________________________________ YOHIO♥
<3 It's a metaphor <3
2 maj, 2013 13:30 |
|
Hedwig96
Elev |
varför är det så då? När har du hamnat stå ut med det? 2 maj, 2013 14:14 |
|
Solkatten
Elev |
Tycker bara det låter hemskt. SORRY. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 maj, 2013 14:16 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Solkatten: Tycker bara det låter hemskt. SORRY. jaha, men det finns ju massa olika dialekter! Vissa låter faktiskt konstigt, o närpesiska e ju som ett annat språk, men jag pratar vanligt 2 maj, 2013 14:23 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen