Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Magda
Elev |
29 jul, 2012 17:46 |
|
Tonks_xD
Elev |
29 jul, 2012 17:46 |
|
Magda
Elev |
29 jul, 2012 17:49
Detta inlägg ändrades senast 2012-07-29 kl. 17:50
|
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av mrfufnek: Skrivet av linnvendela: Skrivet av mrfufnek: avifors är bara så himla cool... Var bara tvungen att säga det.. Hihi, och du är fin :$ (Btw, diggar feminima du på internet. ♥) Naaw, thihi :$ Tack för igår natt förresten Loggar in på Skype halv tio ikväll. Jaha. 29 jul, 2012 17:49 |
|
Tonks_xD
Elev |
29 jul, 2012 17:53 |
|
Magda
Elev |
29 jul, 2012 17:55 |
|
IvveKingh
Elev |
Skrivet av Lunah~: Minidjuret avifors MissFniss Ronald Weasley harrypotterr adliitam MonsterCookie IvveKingh lavender3088 childhoodlight expelliarmus Ms.Markus Victoire Weasly Just sayin' guys, ni är alla riktigt awesome. Mugglis skulle inte klara sig utan er, många av er vet säkert inte ens vem Lunah~ är, men ni ska veta att jag tycker ni alla är helt underbara på fantastiska sett! Och alla andra mugglisar som inte fick plats på listan är också awesomiga mugglisar, skulle inte klara mig utan alla er guys! ♥ MVH Lunah~ Tack så mycket! 29 jul, 2012 18:04 |
|
Borttagen
|
Men käraste du, det är klart att jag vet vem du är! Muffins skulle inte vara awesome utan dig Luna~ :'D
Muffins = mugglis 29 jul, 2012 18:05 |
|
Lunah~
Elev |
Skrivet av Borttagen: Men käraste du, det är klart att jag vet vem du är! Muffins skulle inte vara awesome utan dig Luna~ :'D Muffins = mugglis hahaha, jag bah: Muffins, dafuuuq? thanks for knowing that i exist :'
29 jul, 2012 18:06 |
|
Borttagen
|
Jag vill ge en komplimang till min Guldkund Twix
29 jul, 2012 18:06 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen