Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Millson Lovegood
Elev |
Skrivet av SevLoveer: Skrivet av Millson Lovegood: Skrivet av SevLoveer: Skrivet av Millson Lovegood: Skrivet av SevLoveer: alltså jag går i åttan och jag bryr mig inte ett skit om mina betyg egentligen alla säger att ''åh men det är ju inte långt kvar nu,vi har bara nian kvar sen och sedan ska vi välja gymnasium'' bitch please tror ni inte att jag vet skolsystemet kan gå och ta sig i röven för jag bryr mig inte ett skit om skolan hatar allt hatar skolan hatar alla personer i skolan också skulle gärna sätta eld på den usch allt skolan ger mig är mer ångest + mobbning and shit orkar bara inte tror inte ens att jag kommer vara här när jag går ur skolan kanske död,kanske inte vi får se nej. våga inte lämna den här planeten. tänk på allt bra som kan hända efter nian! du kan gå vilket gymnasium som helst med vilken inriktning som helst som du får välja helt själv. musik, bild, matte, skateboard, teater, det finns allt! eller ta ett år borta från skolan. åka till ett annat land som utbytesstudent. det finns så sjukt mycket man kan göra och så många trevliga människor som man kan träffa. döden är en permanent lösning till ett temporärt problem, you know... fucking skit i allt och alla som får dig att må dåligt. fokusera på det som är bra och bygg ditt liv runt det. det finns många saker som faktiskt är bra med livet, saker man vill se och göra. snart är skolan slut och livet kan börja. snart är det jul. sen är det vår och sommar. flera flera veckor utan skola och alla idioter som tror att de är något. det är du som är något. det är du som väljer vad du ska bli. dont let the muggles bring you down! stå på dig för du är en sjukt bra människa som förtjänar att leva. förlåt om jag överreagerade nu men jag ville bara att du ska veta hur mycket du är värd och hur mycket det finns att se fram emot. styrkekramar (om du gillar att kramas) styrke-high-fives (om du föredrar det) ♥ för tillfället, så är det ända som är värt att leva för,musik och min bästis och sommarloven är det värsta som finns ibland då min pappa tjatar på mig om att gå och bada och jag bara sitter i mitt rum täckt i kläder fast det är 10+ och bara gråter,äter glass,precis som förra sommaren men på sommaren finns festivaler! WHAT? tell me more information yes det är en festival utanför norrköping so är tre dagar i sommar i juni 26-27-28 är jag rätt säker på... alla artister har inte släppts än men bmth och omam är 100% säkert hoppas du kan gå! har hört att det är riktigt najs även fast jag inte hade möjlighet att gå förra året
17 dec, 2013 19:04 |
|
Borttagen
|
Cindy: Önskar så jävla mycket att du bodde nära mig, så kunde komma och ge dig en stor kram, tycker inte om att höra att du vantrivs i skolan du är för fin för att må dåligt, det är alla♥
Och det här med betygen (sätter det i spoiler då det kan vara ett känsligt ämne) Spoiler: finns för alltid om du vill prata♥Tryck här för att visa! 17 dec, 2013 19:16 |
|
SevLoveer
Elev |
Skrivet av Millson Lovegood: Skrivet av SevLoveer: Skrivet av Millson Lovegood: Skrivet av SevLoveer: Skrivet av Millson Lovegood: Skrivet av SevLoveer: alltså jag går i åttan och jag bryr mig inte ett skit om mina betyg egentligen alla säger att ''åh men det är ju inte långt kvar nu,vi har bara nian kvar sen och sedan ska vi välja gymnasium'' bitch please tror ni inte att jag vet skolsystemet kan gå och ta sig i röven för jag bryr mig inte ett skit om skolan hatar allt hatar skolan hatar alla personer i skolan också skulle gärna sätta eld på den usch allt skolan ger mig är mer ångest + mobbning and shit orkar bara inte tror inte ens att jag kommer vara här när jag går ur skolan kanske död,kanske inte vi får se nej. våga inte lämna den här planeten. tänk på allt bra som kan hända efter nian! du kan gå vilket gymnasium som helst med vilken inriktning som helst som du får välja helt själv. musik, bild, matte, skateboard, teater, det finns allt! eller ta ett år borta från skolan. åka till ett annat land som utbytesstudent. det finns så sjukt mycket man kan göra och så många trevliga människor som man kan träffa. döden är en permanent lösning till ett temporärt problem, you know... fucking skit i allt och alla som får dig att må dåligt. fokusera på det som är bra och bygg ditt liv runt det. det finns många saker som faktiskt är bra med livet, saker man vill se och göra. snart är skolan slut och livet kan börja. snart är det jul. sen är det vår och sommar. flera flera veckor utan skola och alla idioter som tror att de är något. det är du som är något. det är du som väljer vad du ska bli. dont let the muggles bring you down! stå på dig för du är en sjukt bra människa som förtjänar att leva. förlåt om jag överreagerade nu men jag ville bara att du ska veta hur mycket du är värd och hur mycket det finns att se fram emot. styrkekramar (om du gillar att kramas) styrke-high-fives (om du föredrar det) ♥ för tillfället, så är det ända som är värt att leva för,musik och min bästis och sommarloven är det värsta som finns ibland då min pappa tjatar på mig om att gå och bada och jag bara sitter i mitt rum täckt i kläder fast det är 10+ och bara gråter,äter glass,precis som förra sommaren men på sommaren finns festivaler! WHAT? tell me more information yes det är en festival utanför norrköping so är tre dagar i sommar i juni 26-27-28 är jag rätt säker på... alla artister har inte släppts än men bmth och omam är 100% säkert hoppas du kan gå! har hört att det är riktigt najs även fast jag inte hade möjlighet att gå förra året jahopp, min mamma sa nej ännu en gång till att gå på en konsert
17 dec, 2013 19:17 |
|
Ginny_Power
Elev |
Ska tillbaka till skolan imorgon efter att jag har varit hemma i lite mer än 1 vecka.
Uhhhhhhh, vill verkligen inte tillbaka dit. ![]()
17 dec, 2013 19:39 |
|
SevLoveer
Elev |
Skrivet av Ginny_Power: Ska tillbaka till skolan imorgon efter att jag har varit hemma i lite mer än 1 vecka. Uhhhhhhh, vill verkligen inte tillbaka dit. har 3 dagar kvar i skolan och det känns som jag kommer drunkna i ångest
17 dec, 2013 19:40 |
|
Borttagen
|
Saknar Igge/Ady och Starstrucked(tror hon hette Linn eller Linnea eller nått)
17 dec, 2013 19:45 |
|
Ginny_Power
Elev |
Skrivet av SevLoveer: Skrivet av Ginny_Power: Ska tillbaka till skolan imorgon efter att jag har varit hemma i lite mer än 1 vecka. Uhhhhhhh, vill verkligen inte tillbaka dit. har 3 dagar kvar i skolan och det känns som jag kommer drunkna i ångest Känner exakt likadant ♥ Däremot missade jag i alla fall simningen igår, så det är jag i alla fall nöjd över. c: Men det är ett mirakel att jag inte har drunknat i mina egna tårar eller gråtit ut mina ögon.
17 dec, 2013 19:45 |
|
Millson Lovegood
Elev |
Skrivet av SevLoveer: Skrivet av Millson Lovegood: Skrivet av SevLoveer: Skrivet av Millson Lovegood: Skrivet av SevLoveer: Skrivet av Millson Lovegood: Skrivet av SevLoveer: alltså jag går i åttan och jag bryr mig inte ett skit om mina betyg egentligen alla säger att ''åh men det är ju inte långt kvar nu,vi har bara nian kvar sen och sedan ska vi välja gymnasium'' bitch please tror ni inte att jag vet skolsystemet kan gå och ta sig i röven för jag bryr mig inte ett skit om skolan hatar allt hatar skolan hatar alla personer i skolan också skulle gärna sätta eld på den usch allt skolan ger mig är mer ångest + mobbning and shit orkar bara inte tror inte ens att jag kommer vara här när jag går ur skolan kanske död,kanske inte vi får se nej. våga inte lämna den här planeten. tänk på allt bra som kan hända efter nian! du kan gå vilket gymnasium som helst med vilken inriktning som helst som du får välja helt själv. musik, bild, matte, skateboard, teater, det finns allt! eller ta ett år borta från skolan. åka till ett annat land som utbytesstudent. det finns så sjukt mycket man kan göra och så många trevliga människor som man kan träffa. döden är en permanent lösning till ett temporärt problem, you know... fucking skit i allt och alla som får dig att må dåligt. fokusera på det som är bra och bygg ditt liv runt det. det finns många saker som faktiskt är bra med livet, saker man vill se och göra. snart är skolan slut och livet kan börja. snart är det jul. sen är det vår och sommar. flera flera veckor utan skola och alla idioter som tror att de är något. det är du som är något. det är du som väljer vad du ska bli. dont let the muggles bring you down! stå på dig för du är en sjukt bra människa som förtjänar att leva. förlåt om jag överreagerade nu men jag ville bara att du ska veta hur mycket du är värd och hur mycket det finns att se fram emot. styrkekramar (om du gillar att kramas) styrke-high-fives (om du föredrar det) ♥ för tillfället, så är det ända som är värt att leva för,musik och min bästis och sommarloven är det värsta som finns ibland då min pappa tjatar på mig om att gå och bada och jag bara sitter i mitt rum täckt i kläder fast det är 10+ och bara gråter,äter glass,precis som förra sommaren men på sommaren finns festivaler! WHAT? tell me more information yes det är en festival utanför norrköping so är tre dagar i sommar i juni 26-27-28 är jag rätt säker på... alla artister har inte släppts än men bmth och omam är 100% säkert hoppas du kan gå! har hört att det är riktigt najs även fast jag inte hade möjlighet att gå förra året jahopp, min mamma sa nej ännu en gång till att gå på en konsert å nej har inte riktigt lyckats övertyga mina föräldrar än... men de har snart insett att oli sykes inte är satanist haha
17 dec, 2013 19:47 |
|
SevLoveer
Elev |
Skrivet av Ginny_Power: Skrivet av SevLoveer: Skrivet av Ginny_Power: Ska tillbaka till skolan imorgon efter att jag har varit hemma i lite mer än 1 vecka. Uhhhhhhh, vill verkligen inte tillbaka dit. har 3 dagar kvar i skolan och det känns som jag kommer drunkna i ångest Känner exakt likadant ♥ Däremot missade jag i alla fall simningen igår, så det är jag i alla fall nöjd över. c: Men det är ett mirakel att jag inte har drunknat i mina egna tårar eller gråtit ut mina ögon. jag har inte simmat med skolan sedan 5:an har skolkat varje gång efteråt om det är med skolan alltså
17 dec, 2013 19:48 |
|
Ginny_Power
Elev |
Skrivet av SevLoveer: Skrivet av Ginny_Power: Skrivet av SevLoveer: Skrivet av Ginny_Power: Ska tillbaka till skolan imorgon efter att jag har varit hemma i lite mer än 1 vecka. Uhhhhhhh, vill verkligen inte tillbaka dit. har 3 dagar kvar i skolan och det känns som jag kommer drunkna i ångest Känner exakt likadant ♥ Däremot missade jag i alla fall simningen igår, så det är jag i alla fall nöjd över. c: Men det är ett mirakel att jag inte har drunknat i mina egna tårar eller gråtit ut mina ögon. jag har inte simmat med skolan sedan 5:an har skolkat varje gång efteråt om det är med skolan alltså Åhh, grattis. Förstår dig. Det är inte kul att simma med klassen, haha.
17 dec, 2013 19:50 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen