@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Jag ska köpa en råtta men jag vet inte vad den ska heta... mina kusiner har 2 gerbiler, de heter Knatten och Knallen Okej, men jag menade att jag skulle köpa en råtta här på mugglis och nu har jag en som heter Delhi aah, okej! fint namn! Tack så mycket 1 maj, 2013 21:11 |
|
Solkatten
Elev |
HAHAHAHAHA. X"D "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 maj, 2013 21:12 |
|
Ginny00
Elev |
Imorgon har jag i alla fall dans.
tack för det.. 1 maj, 2013 21:21 |
|
Hedwig96
Elev |
det här kanske jag borde börja med, spela dragspel o åka rullskridskor samtidigt! Fast jag skulle nog göra det i skären på berget 1 maj, 2013 21:22 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Solkatten: HELP. På bilden i skolan håller vi på att rita serier och jag vet inte vad jag ska göra för serie. Noll fantasi. Och vi har bild imorgon. Förslag?!?! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 maj, 2013 21:23 |
|
Borttagen
|
När YOHIO sjöng "Himlen är oskyldigt blå"? Dog pga. det var så fint ♥
1 maj, 2013 21:33 |
|
Solkatten
Elev |
Finlandssvenska. Klarar inte av det, haha.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 maj, 2013 21:37 |
|
Pixie
Elev |
1 maj, 2013 21:38 |
|
LolFeelings
Elev |
1 maj, 2013 21:40 |
|
Borttagen
|
1 maj, 2013 21:40 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen