@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Känner mig faktiskt halvpeppad till NP imorrn, nackdelen är väll att det är Religonright det är nationella prov imorgon också.. jag ska ha möte med köket eftersom jag ska få välja vad jag vill ha till lunch, så att jag äter något mer än en macka och mjölk. vill inte vill inte vill inte vill inte kommer inte kunna klara att börja äta lunch!! 1 maj, 2013 20:23 |
|
EmahS
Elev |
saknar seriöst min bror en massa.
och jag kan fan inte ringa, för då är det synd om honom eftersom han får betala taxan för utlandssamtal. han har inte ens varit borta en vecka. men ja, behöver honom nu.
1 maj, 2013 20:25 |
|
LolFeelings
Elev |
Vi har haft samhällskunskap hela terminen. Skitämne. Och vad får vi då ha på nationella proven? Samhällskunskap.
Aja, det var i alla fall inte historia eller religion.
1 maj, 2013 20:25 |
|
stellaa
Elev |
blöh
vill inte ha skola imorrn vill inte att denna dagen ska ta slut vill inte ha geografi-prov imorrn vill inte ha alla andra 5000 prov vi ska ha menmen, bara några veckor kvar till sommarlovet, får väl stå ut ![]() 1 maj, 2013 20:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: 97hpmusicna: Åh, tagga mig med är du snäll!!!! ----------------------- ska snart gå ner och se på Humorgalan c: Skrivet av Borttagen: 97hpmusicna : Åh, tagga mig med är du snäll!!!! Å TACK! Det ska jag! 1 maj, 2013 20:26 |
|
Borttagen
|
Jag ska köpa en råtta men jag vet inte vad den ska heta...
1 maj, 2013 20:37 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag ska köpa en råtta men jag vet inte vad den ska heta... mina kusiner har 2 gerbiler, de heter Knatten och Knallen 1 maj, 2013 20:44 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Känner mig faktiskt halvpeppad till NP imorrn, nackdelen är väll att det är Religon right det är nationella prov imorgon också.. jag ska ha möte med köket eftersom jag ska få välja vad jag vill ha till lunch, så att jag äter något mer än en macka och mjölk. vill inte vill inte vill inte vill inte kommer inte kunna klara att börja äta lunch!! LYCKOS Religion är mitt bästa. Ska vi byta?? Samhällskunskap däremot, ughaa 1 maj, 2013 21:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Jag ska köpa en råtta men jag vet inte vad den ska heta... mina kusiner har 2 gerbiler, de heter Knatten och Knallen Okej, men jag menade att jag skulle köpa en råtta här på mugglis och nu har jag en som heter Delhi 1 maj, 2013 21:08 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Jag ska köpa en råtta men jag vet inte vad den ska heta... mina kusiner har 2 gerbiler, de heter Knatten och Knallen Okej, men jag menade att jag skulle köpa en råtta här på mugglis och nu har jag en som heter Delhi aah, okej! fint namn! 1 maj, 2013 21:10 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen