Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
SevLoveer
Elev |
jag har nu förstört hela min kropp
hur kan jag någonsin kunna simma igen? och jag som älskar att simma den ända sporten som jag faktiskt gillar fick sluta simning förra året för att jag började må så dåligt psykiskt fan gråter nu
17 dec, 2013 17:30 |
|
Amortentia
Elev |
17 dec, 2013 17:35 |
|
SevLoveer
Elev |
alltså jag går i åttan och jag bryr mig inte ett skit om mina betyg egentligen
alla säger att ''åh men det är ju inte långt kvar nu,vi har bara nian kvar sen och sedan ska vi välja gymnasium'' bitch please tror ni inte att jag vet skolsystemet kan gå och ta sig i röven för jag bryr mig inte ett skit om skolan hatar allt hatar skolan hatar alla personer i skolan också skulle gärna sätta eld på den usch allt skolan ger mig är mer ångest + mobbning and shit orkar bara inte tror inte ens att jag kommer vara här när jag går ur skolan kanske död,kanske inte vi får se
17 dec, 2013 17:44 |
|
Borttagen
|
Spoiler: Tryck här för att visa! 17 dec, 2013 18:08 |
|
Elley
Elev |
Hela mitt ansikte gör ont, kan inte röra det, le eller äta, allt gör så ont.
Vill inte leva såhär, mår verkligen skit.
http://nouw.com/ellenfelixson/
17 dec, 2013 18:25 |
|
Borttagen
|
Dramione99: Spoiler för betygssnack.
Spoiler: Tryck här för att visa! 17 dec, 2013 18:42 |
|
Millson Lovegood
Elev |
Skrivet av SevLoveer: alltså jag går i åttan och jag bryr mig inte ett skit om mina betyg egentligen alla säger att ''åh men det är ju inte långt kvar nu,vi har bara nian kvar sen och sedan ska vi välja gymnasium'' bitch please tror ni inte att jag vet skolsystemet kan gå och ta sig i röven för jag bryr mig inte ett skit om skolan hatar allt hatar skolan hatar alla personer i skolan också skulle gärna sätta eld på den usch allt skolan ger mig är mer ångest + mobbning and shit orkar bara inte tror inte ens att jag kommer vara här när jag går ur skolan kanske död,kanske inte vi får se nej. våga inte lämna den här planeten. tänk på allt bra som kan hända efter nian! du kan gå vilket gymnasium som helst med vilken inriktning som helst som du får välja helt själv. musik, bild, matte, skateboard, teater, det finns allt! eller ta ett år borta från skolan. åka till ett annat land som utbytesstudent. det finns så sjukt mycket man kan göra och så många trevliga människor som man kan träffa. döden är en permanent lösning till ett temporärt problem, you know... fucking skit i allt och alla som får dig att må dåligt. fokusera på det som är bra och bygg ditt liv runt det. det finns många saker som faktiskt är bra med livet, saker man vill se och göra. snart är skolan slut och livet kan börja. snart är det jul. sen är det vår och sommar. flera flera veckor utan skola och alla idioter som tror att de är något. det är du som är något. det är du som väljer vad du ska bli. dont let the muggles bring you down! stå på dig för du är en sjukt bra människa som förtjänar att leva. förlåt om jag överreagerade nu men jag ville bara att du ska veta hur mycket du är värd och hur mycket det finns att se fram emot. styrkekramar (om du gillar att kramas) styrke-high-fives (om du föredrar det) ♥
17 dec, 2013 18:43 |
|
SevLoveer
Elev |
Skrivet av Millson Lovegood: Skrivet av SevLoveer: alltså jag går i åttan och jag bryr mig inte ett skit om mina betyg egentligen alla säger att ''åh men det är ju inte långt kvar nu,vi har bara nian kvar sen och sedan ska vi välja gymnasium'' bitch please tror ni inte att jag vet skolsystemet kan gå och ta sig i röven för jag bryr mig inte ett skit om skolan hatar allt hatar skolan hatar alla personer i skolan också skulle gärna sätta eld på den usch allt skolan ger mig är mer ångest + mobbning and shit orkar bara inte tror inte ens att jag kommer vara här när jag går ur skolan kanske död,kanske inte vi får se nej. våga inte lämna den här planeten. tänk på allt bra som kan hända efter nian! du kan gå vilket gymnasium som helst med vilken inriktning som helst som du får välja helt själv. musik, bild, matte, skateboard, teater, det finns allt! eller ta ett år borta från skolan. åka till ett annat land som utbytesstudent. det finns så sjukt mycket man kan göra och så många trevliga människor som man kan träffa. döden är en permanent lösning till ett temporärt problem, you know... fucking skit i allt och alla som får dig att må dåligt. fokusera på det som är bra och bygg ditt liv runt det. det finns många saker som faktiskt är bra med livet, saker man vill se och göra. snart är skolan slut och livet kan börja. snart är det jul. sen är det vår och sommar. flera flera veckor utan skola och alla idioter som tror att de är något. det är du som är något. det är du som väljer vad du ska bli. dont let the muggles bring you down! stå på dig för du är en sjukt bra människa som förtjänar att leva. förlåt om jag överreagerade nu men jag ville bara att du ska veta hur mycket du är värd och hur mycket det finns att se fram emot. styrkekramar (om du gillar att kramas) styrke-high-fives (om du föredrar det) ♥ för tillfället, så är det ända som är värt att leva för,musik och min bästis och sommarloven är det värsta som finns ibland då min pappa tjatar på mig om att gå och bada och jag bara sitter i mitt rum täckt i kläder fast det är 10+ och bara gråter,äter glass,precis som förra sommaren
17 dec, 2013 18:52 |
|
Millson Lovegood
Elev |
Skrivet av SevLoveer: Skrivet av Millson Lovegood: Skrivet av SevLoveer: alltså jag går i åttan och jag bryr mig inte ett skit om mina betyg egentligen alla säger att ''åh men det är ju inte långt kvar nu,vi har bara nian kvar sen och sedan ska vi välja gymnasium'' bitch please tror ni inte att jag vet skolsystemet kan gå och ta sig i röven för jag bryr mig inte ett skit om skolan hatar allt hatar skolan hatar alla personer i skolan också skulle gärna sätta eld på den usch allt skolan ger mig är mer ångest + mobbning and shit orkar bara inte tror inte ens att jag kommer vara här när jag går ur skolan kanske död,kanske inte vi får se nej. våga inte lämna den här planeten. tänk på allt bra som kan hända efter nian! du kan gå vilket gymnasium som helst med vilken inriktning som helst som du får välja helt själv. musik, bild, matte, skateboard, teater, det finns allt! eller ta ett år borta från skolan. åka till ett annat land som utbytesstudent. det finns så sjukt mycket man kan göra och så många trevliga människor som man kan träffa. döden är en permanent lösning till ett temporärt problem, you know... fucking skit i allt och alla som får dig att må dåligt. fokusera på det som är bra och bygg ditt liv runt det. det finns många saker som faktiskt är bra med livet, saker man vill se och göra. snart är skolan slut och livet kan börja. snart är det jul. sen är det vår och sommar. flera flera veckor utan skola och alla idioter som tror att de är något. det är du som är något. det är du som väljer vad du ska bli. dont let the muggles bring you down! stå på dig för du är en sjukt bra människa som förtjänar att leva. förlåt om jag överreagerade nu men jag ville bara att du ska veta hur mycket du är värd och hur mycket det finns att se fram emot. styrkekramar (om du gillar att kramas) styrke-high-fives (om du föredrar det) ♥ för tillfället, så är det ända som är värt att leva för,musik och min bästis och sommarloven är det värsta som finns ibland då min pappa tjatar på mig om att gå och bada och jag bara sitter i mitt rum täckt i kläder fast det är 10+ och bara gråter,äter glass,precis som förra sommaren men på sommaren finns festivaler!
17 dec, 2013 18:56 |
|
SevLoveer
Elev |
Skrivet av Millson Lovegood: Skrivet av SevLoveer: Skrivet av Millson Lovegood: Skrivet av SevLoveer: alltså jag går i åttan och jag bryr mig inte ett skit om mina betyg egentligen alla säger att ''åh men det är ju inte långt kvar nu,vi har bara nian kvar sen och sedan ska vi välja gymnasium'' bitch please tror ni inte att jag vet skolsystemet kan gå och ta sig i röven för jag bryr mig inte ett skit om skolan hatar allt hatar skolan hatar alla personer i skolan också skulle gärna sätta eld på den usch allt skolan ger mig är mer ångest + mobbning and shit orkar bara inte tror inte ens att jag kommer vara här när jag går ur skolan kanske död,kanske inte vi får se nej. våga inte lämna den här planeten. tänk på allt bra som kan hända efter nian! du kan gå vilket gymnasium som helst med vilken inriktning som helst som du får välja helt själv. musik, bild, matte, skateboard, teater, det finns allt! eller ta ett år borta från skolan. åka till ett annat land som utbytesstudent. det finns så sjukt mycket man kan göra och så många trevliga människor som man kan träffa. döden är en permanent lösning till ett temporärt problem, you know... fucking skit i allt och alla som får dig att må dåligt. fokusera på det som är bra och bygg ditt liv runt det. det finns många saker som faktiskt är bra med livet, saker man vill se och göra. snart är skolan slut och livet kan börja. snart är det jul. sen är det vår och sommar. flera flera veckor utan skola och alla idioter som tror att de är något. det är du som är något. det är du som väljer vad du ska bli. dont let the muggles bring you down! stå på dig för du är en sjukt bra människa som förtjänar att leva. förlåt om jag överreagerade nu men jag ville bara att du ska veta hur mycket du är värd och hur mycket det finns att se fram emot. styrkekramar (om du gillar att kramas) styrke-high-fives (om du föredrar det) ♥ för tillfället, så är det ända som är värt att leva för,musik och min bästis och sommarloven är det värsta som finns ibland då min pappa tjatar på mig om att gå och bada och jag bara sitter i mitt rum täckt i kläder fast det är 10+ och bara gråter,äter glass,precis som förra sommaren men på sommaren finns festivaler! WHAT? tell me more information
17 dec, 2013 18:58 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen