Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Afturelding
Elev |
IvveKingh
Tackar! Jag försöker vara till så stor nytta som möjligt, så kul att någon uppskattar det ^^ ![]() ![]()
28 jul, 2012 15:41 |
|
Borttagen
|
Tack hjärtat! Du med ♥ 28 jul, 2012 17:08 |
|
Jullan
Elev |
Tack linnvendela
28 jul, 2012 20:07 |
|
Miss D Malfoy
Elev |
Skrivet av Mintpastill: Äsch, duellera är skojsigt när man inte vet vad man ska göra! c: Håller med! Livrädd för att leva. Dödsrädd för att dö. 28 jul, 2012 20:10 |
|
JoLizz
Elev |
28 jul, 2012 22:57 |
|
linnvendela
Elev |
28 jul, 2012 23:11 |
|
mrfufnek
Elev |
29 jul, 2012 00:11 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av mrfufnek: avifors är bara så himla cool... Var bara tvungen att säga det.. Hihi, och du är fin :$ (Btw, diggar feminima du på internet. ♥) Jaha. 29 jul, 2012 00:21 |
|
Lily Brown
Elev |
29 jul, 2012 11:49 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Tack desamma ;D
29 jul, 2012 17:19 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen