Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Komplimang-tråden!

Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!

1 2 3 ... 1221 1222 1223 ... 1863 1864 1865
Användare Inlägg
inging
Elev

Avatar


28 jul, 2012 13:19

Fang
Elev

Avatar


28 jul, 2012 13:50

Miss D Malfoy
Elev

Avatar


Luna.Lovegood, dobby10, Fairydust och Mintpastill Det är jätteroligt att duellera mot er
Ni är toppen!

Livrädd för att leva. Dödsrädd för att dö.

28 jul, 2012 14:56

Mintpastill
Elev

Avatar


Miss D Malfoy Hihi detsamma, awesome är du!

"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story." -Barney Stinson

28 jul, 2012 15:02

Miss D Malfoy
Elev

Avatar


Skrivet av Mintpastill:
Miss D Malfoy Hihi detsamma, awesome är du!

Haha, har inget liv, så duellerar istället Men tack ska du ha

Livrädd för att leva. Dödsrädd för att dö.

28 jul, 2012 15:03

Mintpastill
Elev

Avatar


Skrivet av Miss D Malfoy:
Skrivet av Mintpastill:
Miss D Malfoy Hihi detsamma, awesome är du!

Haha, har inget liv, så duellerar istället Men tack ska du ha


Äsch, duellera är skojsigt när man inte vet vad man ska göra! c:

"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story." -Barney Stinson

28 jul, 2012 15:05

Lordlollo
Elev

Avatar


Komplimang till Horn för att hon är sjuk snäll och helt awesome!

28 jul, 2012 15:09

Borttagen

Avatar

+1


MizzNina
*fniss*
Nu är jag nervös, för jag ska berätta något viktigt. Och jag fnissar alltid när jag är nervös *fniss*

Tänkte berätta att... du är underbar. Du är MIN Pumpkin (Ninja Pumpkin & Alice The Hulkie FOREVER!) och jag älskar dig otroligt mycket.
Du må vara en pumpa, men du är min bästa vän.

*fniss*

Älskar dig ♥

28 jul, 2012 15:16

MizzNina
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
MizzNina
*fniss*
Nu är jag nervös, för jag ska berätta något viktigt. Och jag fnissar alltid när jag är nervös *fniss*

Tänkte berätta att... du är underbar. Du är MIN Pumpkin (Ninja Pumpkin & Alice The Hulkie FOREVER!) och jag älskar dig otroligt mycket.
Du må vara en pumpa, men du är min bästa vän.

*fniss*

Älskar dig ♥


*rodna*

Alltså. Girl. Jag vet inte vad jag ska säga. Mer än Dito!

Jag älskar dig också. Och well. Utan dig hade det senaste halvåret varit väldigt grått. ♥

Och Tack, tack TACK!! För dina fina ord. ♥

"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

28 jul, 2012 15:33

Borttagen

Avatar



Skrivet av MizzNina:

*rodna*

Alltså. Girl. Jag vet inte vad jag ska säga. Mer än Dito!

Jag älskar dig också. Och well. Utan dig hade det senaste halvåret varit väldigt grått. ♥

Och Tack, tack TACK!! För dina fina ord. ♥


Så lite så! ♥ ♥ ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fcdn.buzznet.com%2Fassets%2Fusers15%2Fxmcrxkillxhannahx%2Fdefault%2Ffrank-hugging-pumpkin--large-msg-116943257636.jpg

28 jul, 2012 15:36

1 2 3 ... 1221 1222 1223 ... 1863 1864 1865

Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!

Du får inte svara på den här tråden.