Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
inging
Elev |
Pixi: tack för komplimangen!!!
http://cdn1.cdnme.se/cdn/7-1/2670756/images/2012/pup_508eee849606ee549bf8d6a5.gif 28 jul, 2012 13:19 |
|
Fang
Elev |
28 jul, 2012 13:50 |
|
Miss D Malfoy
Elev |
Luna.Lovegood, dobby10, Fairydust och Mintpastill Det är jätteroligt att duellera mot er
Ni är toppen! Livrädd för att leva. Dödsrädd för att dö. 28 jul, 2012 14:56 |
|
Mintpastill
Elev |
Miss D Malfoy Hihi detsamma, awesome är du!
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story." -Barney Stinson 28 jul, 2012 15:02 |
|
Miss D Malfoy
Elev |
Haha, har inget liv, så duellerar istället Livrädd för att leva. Dödsrädd för att dö. 28 jul, 2012 15:03 |
|
Mintpastill
Elev |
Äsch, duellera är skojsigt när man inte vet vad man ska göra! c: "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story." -Barney Stinson 28 jul, 2012 15:05 |
|
Lordlollo
Elev |
Komplimang till Horn för att hon är sjuk snäll och helt awesome!
♆ 28 jul, 2012 15:09 |
|
Borttagen
|
MizzNina
*fniss* Nu är jag nervös, för jag ska berätta något viktigt. Och jag fnissar alltid när jag är nervös *fniss* Tänkte berätta att... du är underbar. Du är MIN Pumpkin (Ninja Pumpkin & Alice The Hulkie FOREVER!) och jag älskar dig otroligt mycket. Du må vara en pumpa, men du är min bästa vän. *fniss* Älskar dig ♥ 28 jul, 2012 15:16 |
|
MizzNina
Elev |
Skrivet av Borttagen: MizzNina *fniss* Nu är jag nervös, för jag ska berätta något viktigt. Och jag fnissar alltid när jag är nervös *fniss* Tänkte berätta att... du är underbar. Du är MIN Pumpkin (Ninja Pumpkin & Alice The Hulkie FOREVER!) och jag älskar dig otroligt mycket. Du må vara en pumpa, men du är min bästa vän. *fniss* Älskar dig ♥ *rodna* Alltså. Girl. Jag vet inte vad jag ska säga. Mer än Dito! Jag älskar dig också. Och well. Utan dig hade det senaste halvåret varit väldigt grått. ♥ Och Tack, tack TACK!! För dina fina ord. ♥ "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 28 jul, 2012 15:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MizzNina: *rodna* Alltså. Girl. Jag vet inte vad jag ska säga. Mer än Dito! Jag älskar dig också. Och well. Utan dig hade det senaste halvåret varit väldigt grått. ♥ Och Tack, tack TACK!! För dina fina ord. ♥ Så lite så! ♥ ♥ ♥ ![]() 28 jul, 2012 15:36 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen