Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Komplimang-tråden!

Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!

1 2 3 ... 1220 1221 1222 ... 1863 1864 1865
Användare Inlägg
AlvaRawenclaw
Elev

Avatar



speech!

27 jul, 2012 19:37

Dramione99
Elev

Avatar


Tack, tack Moy.GinnyWeasley! Visste inte ens att du visste vem jag var, men aja, tack igen!

27 jul, 2012 21:30

IvveKingh
Elev

Avatar

+2


Twix Du är fett cool, jao! Skitsnällt att du "lät mig vinna" över dig i duellen så att jag tjänade massor av xp!

Amandan Kingig! Gött att du är med i Mugglis Idol. Alla borde förresten söka dit, eller i alla fall kolla! Här är länken:
Mugglis Idol 2012

Salem En komplimang till dig för att du lyckades slå mig även om jag var fyra levlar högre än dig

Moy.GinnyWeasley Gött att du tog dig an det stora jobbet som programledare i MI 2012 ^^

Korra är allmänt schysst och vann värdigt Mugglis Melodifestival i år.

avifors Aooooooah! SUUUPERnajs att få elevhemspoäng för ett inlägg. Det är faktiskt första gången jag får det
TACK!

linnvendela Du är kung! Fina bilder du tar
Men jag fattar verkligen inte vad du menar med en fyr... ;D

Afturelding är kul att snacka med! Tack för att du delar med dig av dina erfarenheter, det hjälper!

27 jul, 2012 21:34

Detta inlägg ändrades senast 2012-07-27 kl. 21:42
Antal ändringar: 2

Korra
Elev

Avatar


IvveKingh - tack för dina fina ord. Du är själv en värdig deltagare som är hur go som helst och sjunger fantastiskt

27 jul, 2012 21:35

Incendio
Elev

Avatar


fannyy.
Jag vet inte var jag ska börja med det här.
Du är den bästa jag har. Jag är så obeskrivligt glad att jag träffade dig. Vem skulle jag ha varit utan dig?
Vem skulle Frida vara utan sin Fanny? Utan sin sjungande köttbulle? Utan sin andra hälft?

Tänk vad vi har gått igenom.
Mobbning, självskadebeteende, självmordstankar, ångest - allt.
Minns du i sexan, när jag skrev det där till dig? Och dagen därpå kom du hem till mig? En sån sak kan göra så mycket.
Minns du i sjuan, när de berättade att vi skulle splittras? Hur vi sjönk ihop, stirrade ner i bänkarna och väntade på att bättre tider skulle komma.
Minns du när vi blev sams igen, för snart ett år sen?

Alla våra galna minnen finner jag inte ord för att beskriva.
När vi var ensamma hemma hos mig över en helg?
Alla knäppa citat?
Alla våra helgalna moments.
Ingen kan ersätta dig.

Om en vecka sitter vi på en buss påväg mot Frankrike. Tänk vad som väntar på oss! Vilken upplevelse! Kulturen, människorna, kanske till och med maten.
Tänk hur många Fanny&Frida-moments vi kommer ha. Vilka sjuka skratt och händelser vi kommer att få leva oss igenom.
Det här kommer att bara att göra oss tightare.

Det finns många människor som jag bryr mig om och vill att de ska må bra, men ingen som dig. När du mår dåligt mår jag dåligt, när du är glad är jag glad, när du är förtvivlad är jag förtvivlad and the list goes on.

Jag känner ingen så unik, enastående och underbar människa som du. Du är den finaste, starkaste och bästa människan som finns. Den som säger något annat, eller ger dig skit är inte klok.
Du är den som kan få mig att må som bäst, men även som värst.
Med våra ord mot varandra kan vi träffa varandra som knivar. För dina ord kan göra så ont, lika väl som de kan värma.
Du är den bästa jag vet, jag menar det verkligen.

Jag älskar dig.



27 jul, 2012 21:45

linnvendela
Elev

Avatar


Skrivet av IvveKingh:

linnvendela Du är kung! Fina bilder du tar
Men jag fattar verkligen inte vad du menar med en fyr... ;D

Haha, tack detsamma
Det var en fyr på bilden, jag svär! xD

Jaha.

27 jul, 2012 23:09

Borttagen

Avatar


Jag ger allihopa komplimanger för att ni är sjukt awesome!

27 jul, 2012 23:11

Moy.GinnyWeasley
Elev

Avatar


IvveKingh: Tack
Varsågod eller va man ska säkra till alla andra! XD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi46.tinypic.com%2F34rayrn.jpg

28 jul, 2012 07:55

Tonks_xD
Elev

Avatar


DaBoyWhoLived Nu citerade du ju D8

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.perezhilton.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2013%2F11%2Ftumblr_mwssqid9tm1st1gd4o1_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F61687f783855c7ae0c7dc69c1971e9a3%2Ftumblr_mwqyo0Q1B81srwm0lo1_500.gif

28 jul, 2012 11:52

DaBoyWhoLived
Elev

Avatar


Oooops... jag tar bort det då..

//Pojken som överlevde

28 jul, 2012 11:53

1 2 3 ... 1220 1221 1222 ... 1863 1864 1865

Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!

Du får inte svara på den här tråden.