Gott eller äckligt?
Forum > Quidditchplanen > Gott eller äckligt?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LouGreen
Elev |
Beror på vilken, älskar Djungelvrål men hatar allt annat.
Chokladdoppade popcorn? 2 dec, 2012 00:48 |
|
Borttagen
|
gott (tror jag, jag menar... det är ju chokladpoppadepopcorn! )
juice? 2 dec, 2012 00:54 |
|
Seriously
Elev |
Gott, med undantag för grapejuice.
Välling? Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 2 dec, 2012 00:57 |
|
Borttagen
|
ursh...
kyckling 2 dec, 2012 10:07 |
|
Borttagen
|
gott
kaviar 2 dec, 2012 10:28 |
|
Dream
Elev |
2 dec, 2012 14:06 |
|
Seriously
Elev |
Brukade äta det när jag var liten, men nu när jag vet vad det innehåller skulle jag nog konstatera att det är äckligt.
Brödkanter? Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 2 dec, 2012 23:23 |
|
Borttagen
|
inte smakat...
äpple 3 dec, 2012 14:49 |
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
3 dec, 2012 15:13 |
|
NyTo
Elev |
3 dec, 2012 16:39 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen