Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
aggsih
Elev |
You'd have to walk a thousand miles in my shoes just to see what it's like to be me. - Eminem 9 nov, 2011 12:17 |
|
EMELESEL
Elev |
9 nov, 2011 14:41 |
|
Borttagen
|
En viktig sak i Egyptens religion var att hålla gudarna nöjda.
Ju mer gåvor gudarna fick, desto mer tacksamma blev de. Om gudarna var tacksamma så fick alla en bättre skörder vatten, mat mm. Alla mådde bättre eftersom att gudarna var hjälpsamma som ett tack tillbaka. Därför var det väldigtviktigt att förse dem med gåvor. 9 nov, 2011 15:51 |
|
Borttagen
|
Jättejättejättejättebraaaaaa
9 nov, 2011 15:53 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
¡Escucha! ¡Soy de Lima Heights Adjacents y yo tengo orgullo! ¿Sabes lo que pasa en Lima Heights Adjacents? ¡Cosas malas!
10 nov, 2011 08:53 |
|
Borttagen
|
Haha
10 nov, 2011 15:18 |
|
baramin
Elev |
Du har en tydlig struktur. Du hade kunnat lyfta din uppsats med att tex tala om varför de trodde att de skulle finna olja vid springkällan, varför de behövde olja.
Vilken bergart hör lerskiffer till. C she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 10 nov, 2011 15:20 |
|
Anapneo
Elev |
10 nov, 2011 15:22 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
11 nov, 2011 15:14 |
|
EMELESEL
Elev |
http://www.linkopingjudo.org/index.php?option=com_content&view=article&id=59&Itemid=85
Är det inte lite spammigt att skriva ett tomt inlägg för att man inte har nåt i ctr+v??? 11 nov, 2011 15:33 |
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen