Det bästa med Fred & George
Forum > Harry Potter > Det bästa med Fred & George
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Anapneo
Elev |
Skrivet av si_tonks: Skrivet av Ascendio: nyanstreet jag ser aldrig när han dör! jag måste helt enkelt vara blind, för jag har aldrig märkt just när han dör. Helt otroligt klumpigt av mig.. det är inte med i filmen, man ser honom bara ligga död...och George's ansiktsuttryck...HEMSKT!!!! Men i boken så är man med när det händer och gud...nu ska jag sluta tänka på det här innan tårarna kommer... Vänta, ska leta upp, man ser fast han dör på ett annat sätt... Hittar inte klippet, men när Voldemort kallar tillbaka alla så ser man en tjej stå framför George och Georges stav flyger åt sidan och han typ skriker eller liknande, man ser det knappt i en sekund...
25 okt, 2011 19:43 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Anapneo: Skrivet av si_tonks: Skrivet av Ascendio: nyanstreet jag ser aldrig när han dör! jag måste helt enkelt vara blind, för jag har aldrig märkt just när han dör. Helt otroligt klumpigt av mig.. det är inte med i filmen, man ser honom bara ligga död...och George's ansiktsuttryck...HEMSKT!!!! Men i boken så är man med när det händer och gud...nu ska jag sluta tänka på det här innan tårarna kommer... Vänta, ska leta upp, man ser fast han dör på ett annat sätt... Hittar inte klippet, men när Voldemort kallar tillbaka alla så ser man en tjej stå framför George och Georges stav flyger åt sidan och han typ skriker eller liknande, man ser det knappt i en sekund... ja, jag har också sett det, ofc. men man ser aldrig när han dör... ![]()
25 okt, 2011 19:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ascendio: nyanstreet jag ser aldrig när han dör! jag måste helt enkelt vara blind, för jag har aldrig märkt just när han dör. Helt otroligt klumpigt av mig.. Jag visste inte hur han dog, så jag sökte på google. Där stod det att han dog i en explosion. Men att han varit död fick jag reda på i filmen då Ron typ skrek "NO!" och rusade dit. 25 okt, 2011 19:48 |
|
Anapneo
Elev |
25 okt, 2011 19:52 |
|
si_tonks
Elev |
jag har faktiskt ingen aning xD med det är dumt ifall dem har gjort om det...och att man aldrig få se Percy vara ledsen över Fred... ![]()
25 okt, 2011 20:01 |
|
MayoGryffindor
Elev |
^Ja ! Jag saknade återföreningen av familjen Wealey så mycket ! Och att inte få se Teddy
Tyckte också det var väldigt sorgligt när Lavender dog och jag tycker att Parvati kunde ha sett ledsnare ut, det var ju trots allt hennes bästa vän (även om man inte får se deras relation i filmerna), hon grät inte ens.. "She's buying the stairway to heaven" 25 okt, 2011 20:19 |
|
grodan-boll
Elev |
^
Hon kanske bara var chockad? Fast tycker också hon kunde sett lite ledsnare ut.. Men jag tycker inte att dom gjorde Freds död rättvisa, hade gärna velat se det lite mer som det var i boken. Fast som sagt var det ju jättesvårt för Oliver att spela in eftersom han föreställde sig att James var död på riktigt. SpellHallow44 @ Pottermore http://spellhallow.tumblr.com/ 25 okt, 2011 22:19 |
|
MayoGryffindor
Elev |
^Nja, hon så inte riktigt chockad ut.. Alltså, hon såg inte ut att tycka/tänka något alls
Jag tycker precis samma sak om Freds död och jag förstår verkligen Oliver in that situation "She's buying the stairway to heaven" 25 okt, 2011 22:21 |
|
Borttagen
|
Allt är bäst med Gred och Forge :3 *Drömmande Blick*
OOH, KLOCKAN ÄR 22.22 OwO Edit: Nämen, nu är den ju 22.23 xD 25 okt, 2011 22:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av si_tonks: jag har faktiskt ingen aning xD med det är dumt ifall dem har gjort om det...och att man aldrig få se Percy vara ledsen över Fred... Det klippet i filmen är på George, inte Fred. (INTERNET IS BACK!!!) Så man får aldrig se Freds död, man ser bara att George precis klarar sig för att voldemort drar tillbaka alla dödsätare... 26 okt, 2011 11:27 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen