the new school Dimond high
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> the new school Dimond high
|
Borttagen
|
Tobbias hade fixat det själv men han tyckte det inte var så lyckat
" Hm borde haft i mer salt och peppar " mummlade Tobbias tyst.
19 nov, 2015 18:06
|
|
Borttagen
|
Theodore gjorde i ordning sin favorit rätt som var Pasta med köttfärssås.
19 nov, 2015 18:07
|
|
Borttagen
|
Eleonora kom ner och började göra en rätt som liknade en ho hade hemma i demonriket det var en pasta rätt skulle männisorna på jorden kalla det med en inspererad sås och lite kyckling hon satte sig vid ett bord och började äta.
19 nov, 2015 18:11
|
|
Borttagen
|
Efter middagen kom Theodore tillbaka till rummet han hade vallt att äta snabbt då han inte gillade att prata med folk vid maten.
19 nov, 2015 18:14
|
|
Borttagen
|
Isac höll på med läxorna han hade ju inte så mycket annat för sig. Han suckade borde egentligen tvätta men orka tänka han.
19 nov, 2015 18:17
|
|
Borttagen
|
"um hej igen" sa Theodore och log lite grann.
19 nov, 2015 18:18
|
|
Borttagen
|
" Hej vad åt du? " frågade Isac och såg på Theo nyfiket
19 nov, 2015 18:23
|
|
Borttagen
|
"eh pasta med köttfärssås" sa Theodore
19 nov, 2015 18:24
|
|
Borttagen
|
" Vad är det? " frågade Isac som inte hade ätit något sånt på sin tid som människa vad han ville minnas.
19 nov, 2015 18:26
|
|
Borttagen
|
"en matraätt " sa Theodore som inte ville förklara riktigt.
Theodore började att tänka lite.
"borde inte du också fixa något att dricka typ?" frågade Theodore lite osäkert.
19 nov, 2015 18:27
|
Du får inte svara på den här tråden.