Team GO (PRS)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Team GO (PRS)
|
Borttagen
|
" ska vi åka på en gång?" Frågade Carmen & såg på trillingarna.
1 maj, 2015 16:47
|
|
Borttagen
|
" Ja det är bäst " sa Tom Tim nickade nervöst.
1 maj, 2015 16:48
|
|
Borttagen
|
" då åker vi då" sa Carmen & gick ner till bilen.
Theo följde efter Carmen
1 maj, 2015 16:49
|
|
Borttagen
|
Tom och Tim följde efter.
1 maj, 2015 16:53
|
|
Borttagen
|
Carmen satte sig i bilen.
Theo valde att sita i baksätet då han var nervös.
1 maj, 2015 18:00
|
|
Borttagen
|
Tim satte sig bredvid Theo Tom satte sig längst fram.
1 maj, 2015 18:01
|
|
Borttagen
|
Carmen startade bilen när alla var inne.
" hoppas att er familj är trevlig" sa Carmen
1 maj, 2015 18:03
|
|
Borttagen
|
" Tack för chutsen " sa Tim och steg ur bilen nervöst.
" ja tack och hoppas också att familjen är trevlig " sa Tom och såg på huset.
1 maj, 2015 23:07
|
|
Borttagen
|
Theo gick lugnt ut ur bilen.
" är det här vi bor?" Frågade Theo osäkert.
3 maj, 2015 08:52
|
|
Borttagen
|
" Förmodligen " sa Tim och studerade huset. Han gick upp för trappan till dörren och ringde på dörrklockan han väntade nervöst. Tom såg på huset och undrade vilka som ingick i deras familj och hur dom var som personer.
3 maj, 2015 09:27
|
Du får inte svara på den här tråden.