Gör dina egna HP föremål
Forum > Kreativitet > Gör dina egna HP föremål
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
kanske ska göra en trollstav.
och kanske en mantel på syslöjden i sexan när vi ska göra stora projekt 7 nov, 2011 19:46 |
|
JosefinFini
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av JosefinFini: Skrivet av Borttagen: Skrivet av JosefinFini: Skrivet av Borttagen: håller på med ett halsband i slöjden ( jag fick inte göra en Ravenclaw klocka för min kompis) Varför fick du inte det? Det bestämmer väl inte hon/han....? vi skulle göra symbolen för the deafly hollows (i silver) jag får se hur jag gör längre fram Okej blev det bra? Jo, ganska nöjd är jag ändå ![]()
8 nov, 2011 07:27 |
|
Borttagen
|
Har idag gjort klart mina trollstavar, ganska fula...
8 nov, 2011 15:37 |
|
Smilis
Elev |
Kan du lägga upp bilder?^
Weasley´s ÄGER 8 nov, 2011 19:40 |
|
JosefinFini
Elev |
9 nov, 2011 07:59 |
|
Smilis
Elev |
9 nov, 2011 19:31 |
|
Melody Marvelous
Elev |
Det knasiga i denna tråden är att väldigt många säger att de ska lägga upp bilder, men så gör de inte det...
I believe in Sherlock. Moriarty is real. http://melodymoonchild.blogg.se/ 9 nov, 2011 19:38 |
|
liiiinneaa
Elev |
Skrivet av Melody Marvelous: Det knasiga i denna tråden är att väldigt många säger att de ska lägga upp bilder, men så gör de inte det... 9 nov, 2011 19:39 |
|
Gurasu
Elev |
Skrivet av Melody Marvelous: Det knasiga i denna tråden är att väldigt många säger att de ska lägga upp bilder, men så gör de inte det... Håller med o.O The best stories always lives inside you 9 nov, 2011 19:39 |
|
grodan-boll
Elev |
Här är mina trollstavar jag gjort:
![]() och här är lite andra grejjer.. Bertie Botts Every Flavour Beans U-No-Poo (från WWW) och ett lite lagomt slarvigt DH märke ![]() SpellHallow44 @ Pottermore http://spellhallow.tumblr.com/ 9 nov, 2011 20:02 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen